۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۷۶۵۸
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انتقام سپاه پیام مهمی برای دشمنان و مستکبران عالم دارد

سرلشکر جعفری گفت: انتقام سپاه پیام بسیار مهمی برای همه دشمنان و مستکبران عالم دارد که بدانند نمی‌توانند اهداف پلید خود را بر ما تحمیل کنند.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تشییع 135 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که در تهران برگزار شد، گفت: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی دقیق و تجهیزات موشکی توانست انتقام خون شهیدان مظلوم مریوان و منطقه کردستان را بگیرد.

وی با بیان اینکه این انتقام پیام بسیار مهمی برای همه دشمنان و مستکبران عالم دارد که بدانند نمی‌توانند اهداف پلید خود را بر ما تحمیل کنند، اظهار داشت: آن کسانی که در شعاع 2 هزار کیلومتری کشورمان ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند بدانند که همه موشک‌های سپاه دقت بسیار بالایی دارند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه انبوه موشک‌ها با برد 2 هزار کیلومتری و نقطه‌زن، ایران اسلامی را بسیار قدرتمند کرده است، ابراز کرد: ملت مومن و انقلابی کشورمان به پشتوانه چنین قدرتی می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی و استقامت داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پیام شهدا خطاب به امت حزب‌الله، بیان داشت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است. بازگشت شهدای گمنام در روزهای غربت اسلام و عدالت همچون چراغ راهی راهنمای ما برای ادامه ایثار، فداکاری و عدم تسلیم دربرابر دشمن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم امید که به یاری خدا بتوانیم با بودن در مسیر مقاومت و ایستادگی پیام آنان را به همه دنیا برسانیم./813/پ202/ب1

ارسال نظرات