۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۷۷۶۸۵
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

ایجاد نا امیدی حربه دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان

جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان های استان در استانداری تهران برگزار شد.
نصرت الله لطفی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد انقلاب در تمامی مراکز استان ها تشکیل شده است، گفت: امروز برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با تمام توان به میدان آمد.

نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این جلسه ابراز کرد: امسال بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی به میدان آمده اند.

وی افزود: ۲۴ دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و امامان جمعه رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان های کشور هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: آمریکا اذعان دارد که به دلیل نفوذ جمهوری اسلامی نتوانسته است به اهداف خود در غرب آسیا برسد، دشمن تلاش دارد تا مردم از نظام ناامید شوند و به وسیله همین ناامیدی زمینه شکاف در کشور را ایجاد کند، از مهرماه کار اجرایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می شود و کار تببینی و بصیرتی انجام می شود.

لطفی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارنامه ۴۰ساله نظام برآمده از نظام دینی و پاسخ به شبهات مطرح در جامعه سه هدفی است که در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دنبال می شود و باید پاسخ به شبهات مستدل و منطقی باشد.

در ادامه جلسه و پس از ارائه نقطه نظرات، کارگروه های تخصصی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان تهران معرفی شدند و مقرر شد تا کارگروه ها ظرف دو هفته با حضور تمامی اعضا تشکیل و برنامه های عملیاتی در حوزه های مختلف را مشخص کنند.

شایان ذکر است کارگروه های فرهنگی و هنری با مسؤولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروه اقتصادی با مسؤولیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران، کارگروه دانشگاهیان و علم و فناوری با مسؤولیت رییس بنیاد نخبگان، کارگروه رسانه و فضای مجازی با مسؤولیت صدا و سیما، کارگروه روستا و محرومیت زدایی با مسؤولیت مدیرکل کمیته امداد، کارگروه ورزش و جوانان با مسؤولیت مدیرکل ورزش و جوانان، کارگروه زنان و خانواده با مسؤولیت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، کارگروه تشکل های دینی و مردم نهاد با مسؤولیت مدیرکل تبلیغات اسلامی، کارگروه حوزه و روحانیت با مسؤولیت مدیر حوزه علمیه استان، کارگروه ایثار و شهادت با مسؤولیت مدیر کل بنیاد شهید استان، کارگروه بهداشت و درمان با مسؤولیت رییس دانشگاه علوم پزشکی، کارگروه دفاعی و بسیج با مسؤولیت فرمانده سپاه استان و کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان با مسؤولیت مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان 13کارگروه تخصصی استانی در تهران معرفی شدند./804/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات