۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۷۷۸۰۳
استاد حوزه علمیه:

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی در کشور به دنبال از بین بردن پایه های اعتقادی مردم هستند.
حجت الاسلام قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی شب گذشته در مسجد امام خمینی(ره) شهر کرمان، گفت: دشمنان اسلام می خواهند با تهاجم فرهنگی در کشور ایران، اعتقادات مردم مذهبی را از بین ببرد.

وی افزود: از بین بردن اعتقادات مذهبی نخستین کار دشمن در کشور بوده که می خواهند با از بین بردن اعتقادت، مردم را از مساجد و عزاداری امام حسین(ع) دور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که مردم مراقب افکار خودشان باشد، خاطرنشان کرد: نسل امروز، در موقعیت خاصی قرار گرفته اند و جوانان باید با رفتن به مساجد و مانوس شدن با زندگی اهل بیت، اعتقادات خود را قوی کنند.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: شرکت در عزاداری های امام حسین اعتقادات انسان را قوی می کند و انسان ها تا جایی که می توانند باید در این مراسمات شرکت کنند.

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که دین مردم نباید تابع دیگران باشد، بیان داشت: مردمی که دین خود را وابسته به رفتار و کردار دیگران می کنند و پایه های اعتقادی خود را قوی نمی کنند، نمی توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز امروز کشور مطالعه کتاب های مذهبی به ویژه تفسیر بوده و گذاشتن جلسات تفسیر نیاز امروز است تا مردم با قرآن مانوس شوند./9707/پ203/ب1

ارسال نظرات