۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۸۴۱
حجت الاسلام جعفرپور:

برنامه های عزاداری محرم با محوریت روحانیت برگزار می شود

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به برگزاری مراسم فرهنگی و تبلیغی در ایام محرم با حضور مبلغان گفت: حضور مبلغان در تقویت و رونق بخشی به برنامه های فرهنگی و تبلیغی تأثیرگذار است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ضرورت جذب حداکثری نسل جوان در مساجد تأکید کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری محرم در مساجد و حضور نسل جوان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

وی مسجد را کانون وحدت و تأمین امنیت روحی و روانی در جامعه عنوان کرد و افزود: مسجد سنگر تعلیم و تربیت و مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به ترس و وحشت دشمنان از حضو مردم و نسل جوان در مساجد اظهار داشت: مردم مسجد را پناهگاه امنی برای خود و فرزندان خود می دانند و باید از ظرفیت مساجد بهره مند شد.

وی در ادامه با اشاره به تدوین بیش از یک هزار و 500 فعالیت فرهنگی و تبلیغی در ماه محرم در شهرستان بروجرد بیان کرد: این برنامه ها در کانون های فرهنگی و تبلیغی، خانه های قرآن روستایی، مؤسسات و مراکز قرآنی شهری، هیأت امنای مساجد، تکایا و حسینیه ها، مدارس شهری و روستای برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی، گفتمان های دینی، جلسات پرسش و پاسخ، توزیع نرم افزار های مذهبی با موضوعات عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع)، توزیع پرچم و پوستر با موضوعات عاشورا و عزاداری، نصب بنر و پلاکارد با مضامین پیام های عاشورا از جمله این برنامه ها است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: برگزاری مراسم ویژه زیارت عاشورا با حضور مداحان برجسته و سخنران مطرح استانی و شهرستانی، برگزاری همایش مبلغان در ماه محرم از دیگر برنامه ها در ماه محرم است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات