۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۷۷۹۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

۱۲۰۰ هیأت مذهبی استان بوشهر در ایام محرم فعال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از فعالیت هزار و ۲۰۰ هیأت مذهبی استان بوشهر در برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم خبر داد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با تاکید بر هماهنگی‌های لازم برای باشکوه برگزار شدن ایام سوگواری شهدای دشت کربلا اظهار داشت: در استان بوشهر هزار و ۲۰۰ هیأت مذهبی در برگزاری مراسم‌های مختلف دهه نخست ماه محرم مشارکت دارند.

وی با اشاره به همکاری ۷۰۰ مداح برای اقامه عزای سیدوسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش تصریح کرد: برای تبیین جایگاه ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی ۹۰۰ مبلغ و روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تشکل ستاد شئون فرهنگی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: به مناسبت‌های مختلف این ستاد متناسب با سیاست‌های تدوینی کشور برنامه‌ها و طرح‌های مورد نظر تصویب، تدوین و عملیاتی می‌کند.

حجت الاسلام سروستانی با تاکید بر تقویت وحدت با روحیه جهادی در عرصه‌های گوناگون گفت: تقویت اتحاد و  وحدت در جامعه حول محور منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جلوگیری از تفرقه مورد توجه و تاکید است.

وی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت شعار حمایت از کالای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برای برگزاری برنامه‌های دهه نخست ماه محرم به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا برنامه‌ریزی انتظامی، امنیتی و بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بیشتر دستگاه‌های اداری و اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه ایام ماه محرم افزود: هر دستگاه اجرایی استان بوشهر باید به عنوان یک هیأت مذهبی در برنامه‌های مختلف ائمه اطهار(ع)  مشارکت فعال کند.

منبع: مهر

ارسال نظرات