۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۷۸۰۱۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

پیشگیری از رواج آسیب های اجتماعی در دستور کار مبلغان قرار گیرد

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت پیشگیری از رواج آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های تبلیغی و حضور مبلغان در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و روستایی که بیشتر در معرض آسیب ها هستند، بهره مند شد.
آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به رواج آسیب های اجتماعی و تلاش دشمن برای درگیر کردن نسل جوان با این آسیب ها بیان داشت: راه مقابله با این آسیب ها و مصون سازی نسل جوان بصیرت بخشی و روشنگری است.

وی با بیان اینکه دشمن در قالب طرح دسیسه های مختلف فرهنگی در پی رواج بی بند و باری و کشاندن نسل جوان به سمت گمراهی است، افزود: استفاده از ظرفیت های تبلیغی و تبیین و ترویج ارزش ها بین نسل نو خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: رواج آسیب های اجتماعی زیر ساخت‌های فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می دهد و مقابله و جلوگیری از رواج این آسب ها امری ضروری و حیاتی است.

وی با بیان اینکه امروز آسیب های اجتماعی حربه ای برای پیشبرد توطئه های دشمنان نظام شده است، خاطرنشان کرد: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید از ظرفیت‌های تبلیغ و آگاهی رسانی به جوانان و خانواده‌ها استفاده کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه امروزه مناطق محروم و روستایی بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، ادامه داد: حضور مبلغان امری ضروری برای بصیرت بخشی و آگاه سازی خانواده ها است.

وی با اشاره به نقش تربیتی خانواده ها یادآور شد: آگاه سازی و روشنگری بین خانواده ها امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و به حداقل رساندن این آسیب ها است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات