۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۸۱۷۸
مدیر مرکز تخصصی مدیریت اسلامی:

مردم با غیرت دینی پای مکتب امام حسین مانده اند

مشاور عالی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در واکنش به هجمه دشمن در فضای مجازی، گفت: فقط با غیرت دینی می شود پای مکتب امام حسین(ع) ایستاد و باید به درستی جواب اهانت کنندگان به نهضت حسینی را داد.
حسن ناصری پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن ناصری پور مدیر مرکز تخصصی مدیریت اسلامی شب گذشته در جمع عزاداران زینبیه پاکدشت در واکنش به هجمه دشمن در فضای مجازی، گفت: فقط با غیرت دینی می شود پای مکتب امام حسین(ع) ایستاد و باید به درستی جواب اهانت کنندگان به نهضت حسینی را داد.

وی ادامه داد: در برابر فرهنگ انفعالی دشمن باید فرهنگ الهامی را پیاده کرد که حضرت زینب(س) در عاشورا همینگونه عمل کرد.

مشاور عالی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با تأکید بر اینکه ما غیرت دینی را از دست نمی دهیم، مطرح کرد: الحمدالله هیئات امسال شلوغ تر از سالهای گذشته شده است.

فرمانده سابق بسیج طلاب شرق تهران با بیان اینکه داستان امام حسین(ع) با همه دنیا فرق دارد، ابراز کرد: این محرم است که انسان را برای کل سال شارژ نگه می دارد.

ریيس انجمن مطالعات خانواده در ايران ماه محرم را سبب ایجاد تغییرات در فرهنگ عمومی جامعه دانست و عنوان کرد: طبق آمار در اين ماه جرایم کاهش پيدا مي‌كند و فضای آرام‌تری در جامعه حاکم می‌شود.

خطيب زينبيه شهرستان پاكدشت خاطرنشان کرد: در محرم، مادر سادات همه را به مجلس فرزندش دعوت مي كند، اگر در مكتب ابا عبدالله(ع) موجب تحول فكري شويم، زندگي آدم زير و رو مي‌شود.

مدیر مرکز تخصصی مدیریت اسلامی واقعه عاشورا را موجب بيداري ذهن‌های به خواب رفته دانست و اظهار كرد: در روزگار ما ضربات و شبهات مختلفی به اسلام وارد می‌كنند كه باید در برابر آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه به واسطه حسين(ع) هست كه خدا مي خواهد انسان را از هلاكت نجات دهد، گفت: اگر کسی خالصانه در خانه اباعبدالله بیاید، حسین(ع) دست رد به سینه او نمی زند.

حجت الاسلام ناصری پور در پایان با ابراز اینکه حاضر شدن در کلاس سیدالشهدا(ع) نیازمند ارادت قوی است، اطاعت پذیری و ولایت پذیری را شرط رشد در مکتب امام حسین(ع) عنوان کرد./804/پ203/ب1

ارسال نظرات