۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۷۸۲۹۳
امام جمعه مود:

داعش به اسم قرآن بزرگترین جنایت‌ها را انجام می دهد

امام جمعه مود با بیان اینکه کسانی که قرآن‌خوان هستند باید تدبر نیز داشته باشند، گفت: بسیاری از خوارج دیروز و داعشی‌های امروز قرآن‌خوان بودند اما قرآن فهم نبودند از این رو به اسم قرآن بزرگترین جنایت‌ها را انجام دادند و می‌دهند.
فلسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین فلسفی‌راد، امام جمعه مود امشب در مراسم عزاداری ایام شهادت امام حسین(ع) که در مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) می‌فرمایند باید عبد باشیم تا عابد و همچنین قرآن‌خوان باشیم.

وی با بیان اینکه کسانی که قرآن‌خوان هستند باید تدبر نیز داشته باشند، گفت: بسیاری از خوارج دیروز و داعشی‌های امروز قرآن‌خوان بودند اما قرآن فهم نبودند از این رو به اسم قرآن بزرگترین جنایت‌ها را انجام دادند و می‌دهند.

امام جمعه مود با بیان اینکه قرآن قلب انسان‌ها را پاک و سفید می‌کند، افزود: اگر در آخرالزمان تمام فتنه‌های به سمت انسان روی آورد باید به سراغ قرآن برویم.

حجت الاسلام فلسفی‌راد تصریح کرد: افزون بر اینکه قرآن خوان هستیم باید قرآن فهم نیز باشیم؛ خوارج قرآن می‌خواندند اما کج فهم بودند از این رو با استناد به قرآن انسان‌ها را می‌کشتند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن تلاش می‌کند که قدرت تحلیل سیاسی از ملت بگیرد، ادامه داد: فرعون نیز در زمان خود قدرت تحلیل ملت را گرفت و وقتی قدرت تحلیل گرفته شود نیز بینش به جای آخر را ببیند آخور را خواهد دید.

امام جمعه مود با بیان اینکه دولت به آقازاده‌هایی که از بیت‌المال استفاده می‌کنند به صورت جدی برخورد کنند، خاطرنشان کرد: کسی که حکومت ولی فقیه عادل را نپذیرد باید خفت و خواری عالم را بپذیرد.

حجت الاسلام فلسفی‌راد اظهار کرد: باید اهل قرآن، چشم‌پوشی از دنیا، گذشت و حضور در صحنه باشیم و به جای دنیاگرا و ولایتداری بودن باید آخرت گرا و ولایتمدار باشیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات