۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۷۸۳۳۵
حجت الاسلام والمسلمین حسيني خراساني:

مردم، شايسته خدمت بيشتر از سوي مسؤولان هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم ولايي ايران اسلامي را شايسته خدمت بيشتر از سوي مسؤولان دانست و گفت: ملت ايران از شرايط سخت اقتصادي امروز به شرطي عبور خواهد كرد كه قدر دان نعمت مكتب حسيني و رهبري باشند.
آيت الله سيد احمد حسيني خراساني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام والمسلمین سيد احمد حسيني خراساني در مراسم عزاداري ظهر تاسوعاي حسينی كه در مسجد صادقيه كاشان برگزار شد، گفت: براي عاشورا سرمايه گذاري شده تا به دست ما رسيده است و ما نيز بايد تلاش كنيم آن را به نسل آينده منتقل كنيم تا به دست صاحب اصلي آن امام زمان(عج) برسد.

وي افزود: امروز در شرايط پيچ تند تاريخي جوانان ايران داوطلب حضور در سپاه قدس و مبارزه با عمر سعدها، عبيدالله ابن زيادها، شمرها و دفاع از حرم و حريم ولايت حضرت زينب(س) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسيني خراساني گفت: شهيد حججي ها با شهادت خود موجي از بيداري اسلامي را در سراسر جهان ايجاد كردند و امروز امنيت و آرامش و آسايش خود را از بركت فداكاري ها و رشادت ها و جانبازي هاي مدافعان و شهداي مدافع حرم داريم.

وي اظهار داشت: امروز امام حسين(ع) جهاني و بين المللي شده است و نمونه بارز آنها را مي توان در پياده روي ميليوني اربعين حسيني كه همه اديان در آن شركت دارند مشاهده كرد.

به گفته وي امام حسين(ع) از مرزهاي جغرافيايي ايران و كشورهاي منطقه خاورميانه عبور كرده و به زودي همه جهان را فتح خواهد كرد و پرچم يا لثارات الحسين را بر بام جهان به احتزاز در خواهد آورد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: جوانان سلحشوري مانند شهيد محسن حججي هاي عاشق اباعبدالله الحسين(ع) به زودي كاخ سفيد را فتح خواهند كرد و صداي مظلوميت امام حسين(ع) در سراسر جهان طنين انداز خواهند كرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسيني خراساني ابراز کرد: مسؤولان همت كنند تا مي توانند به ملت ايران و كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران خدمت كنند و اگر مسؤول و مديري نتواند به مردم خدمت كند و يا از خدمت به مردم مضايقه كند بزرگترين ستم را در حق خود و ملت ايران كرده است.

وي افزود: اگر مسؤولي در اين شرايط سخت اقتصادي بتواند دل مردم ايران اسلامي را شاد كند، اما از شاد كردن دل مردم مضايقه كند به اسلام  و اباعبدالله الحسين(ع) خيانت كرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به اينكه مردم ايران مردم خوب و صبوري هستند كه پاي ولايت و انقلاب و ارزشهاي اسلامي كه برخاسته از نهضت حسين ابن علي است ايستاده اند، عنوان كرد: مردم ايران اسلامي اين مرحله سخت تاريخي و سرنوشت ساز را نيز به مانند مراحل سخت گذشته، قدرتمندانه و عزتمندانه و با موفقيت پشت سر خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسيني خراساني مردم ولايي ايران اسلامي را شايسته خدمت بيشتر از سوي مسؤولان كشور دانست و گفت: ملت ايران از شرايط سخت اقتصادي امروز به شرطي عبور خواهد كرد كه قدر دان نعمت مكتب حسيني و نعمت رهبري باشند.

لازم به ذكر است، مراسم عزاداري تاسوعا و عاشوراي حسيني همه ساله از سوی آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه دركاشان و امام جمعه اين شهرستان با حضور عزداران حسيني در مسجد صادقيه اين شهرستان برگزار مي شود./1307/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات