۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۷۸۳۶۰
امام جمعه مود:

دشمنان حق را به جای باطل و باطل را به جای حق معرفی می‌کنند

امام جمعه مود با بیان اینکه باید حق پذیر باشیم، گفت: گاهی مواقع دشمنان حق را به جای باطل و باطل را به جای حق معرفی می‌کنند و بر روی حق لباس باطل می‌پوشانند.
فلسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین فلسفی‌راد، امام جمعه مود شب گذشته در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی که در مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: حق‌پذیری از شاخصه‌های اصلی سعادت و حق‌گریزی از شاخصه‌های شقاوت انسان است.

وی با بیان اینکه باید حق پذیر باشیم، گفت: گاهی مواقع دشمنان حق را به جای باطل و باطل را به جای حق معرفی می‌کنند و بر روی حق لباس باطل می‌پوشانند.

امام جمعه مود افزود: اگر دشمن قدرت تحلیل ملت را بگیرد به طور قطع حق را هم خواهد گرفت و وقتی تحلیل گرفته شود حق پوشیده می‌شود از این رو باید دقت کرد که دشمن ما را فریب ندهد.

حجت الاسلام فلسفی‌راد با بیان اینکه باطل ناپایدار و حق همواره پیروز است، تصریح کرد: قرآن می‌فرماید حق مانند آب و باطل نیز مانند کف روی آب است.

وی ادامه داد: باید مواظب باشیم که دشمن در فرزندان ما نفوذ نکند چرا که اگر نفوذ کند و قدرت تحلیل را بگیرند افرادی مانند عمروعاص و معاویه می‌آیند و بر ما حکومت خواهند کرد.

امام جمعه مود با بیان اینکه حسد و کینه، هوا و هوس و رفاه‌طلبی نمی‌گذارد حق گفته شود، خاطرنشان کرد: رفاه‌طلبی انسان را از حق دور می‎‌کند.‌

حجت الاسلام فلسفی‌راد با بیان اینکه ملت ما از شهادت نمی‌ترسد، اظهار کرد:‌ بصیرت به معنای به جای تصمیم گرفتن است و اگر امروز تصمیم به موقع گرفته نشود فردا دیر خواهد بود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات