۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۴۸۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تجربه های دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان دفاع مقدس را گنجینه ای ارزشمند خواند و گفت: تجربه های آن دوران موجب تداوم انقلاب اسلامی است و از این تجربه ها در زمینه های مختلف باید بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در استان گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یادآور فضیلت ها و همه عناصری است که در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی ما شد.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: دفاع مقدس و دوران هشت سال جنگ تحمیلی صحنه ای از عاشورا بود که رزمندگان با ذکر یا حسین(ع) شجاعت و شهامت را در برابر دشمن نشان دادند و شعار «هیهات من الذله» شعار آنان در صحنه های نبرد حق علیه باطل بود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب افزود: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است، این گنجینه باید کشف شود و از آن درس بگیریم، تجربه های دوران دفاع مقدس موجب تداوم انقلاب اسلامی است باید از این تجربه ها در زمینه های مختلف بهره مند شویم.  

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه سه عامل اصلی موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد، عنوان کرد: مهم ترین عوامل پیروزی ایران در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نصرت و امدادهای الهی بوده است.

وی در ادامه وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم و ولایت و رهبری را دیگر عوامل تأثیر گذار در پیروزی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز نیز با پشتیبانی ولایت بر تمام مشکلات غلبه می یابیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه امروز اشاره و عنوان کرد: این مشکلات در سایه تکیه بر نصرت الهی، رهنمودهای رهبری و همراهی مردم برطرف می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات