۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۷۹۶۱۵
استاد مدرسه علمیه آخوند همدان:

تاریخ، مستکبر بودن آمریکا را ثابت کرده است

حجت الاسلام دوست محمدی گفت: مطالعه تاریخ مسیر آینده را برای همگان روشن و با عبرت گرفتن از تاریخ می توان تجربه های تلخ گذشته را تکرار نکرده و نقاط قوت را هم تقویت کنیم.
حجت الاسلام هادی دوست محمدی استاد حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام هادی دوست محمدی استاد مدرسه علمیه آخوند همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا در طول عمر اندک خود همواره مشغول استکبار و استبدادگری نسبت به مظلومان جهان بوده است.

وی در ادامه افزود: مطالعه تاریخ مسیر آینده را برای همگان روشن و با عبرت گرفتن از تاریخ می توان تجربه های تلخ گذشته را تکرار نکرده و نقاط قوت را هم تقویت کنیم.

حجت الاسلام  والمسلمین دوست محمدی گفت: از تاریخ گذشته بر ایران اسلامی می یابیم که هرجا در برابر مستکبران جهان به ویژه آمریکا انعطاف نشان داده سیلی خورده ایم و هرجا که با قدرت عمل کردیم آن ها را عقب رانده ایم.

وی با اشاره به بحث حقوق بشر از نگاه آمریکا ابراز داشت: آمریکا از وجدان سالمی برخوردار نیست و همواره حقوق کشورها را ضایع و هرجا که دم از حق زده آن را در عمل صرفا برای خود می داند.

استاد مدرسه علمیه آخوند همدان تبیین کرد: امید مذاکره با کشوری که همواره لجام کسیخته است حماقت محض و تکیه بر دیواری که بی پایه و پوسیده است که هر آن ریزش کرده و نابودی به بار خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مسیر بسیار خوبی را برای دولت و ملت ایران اسلامی ترسیم کرده که در صورت عمل به فرامین ایشان می توان از سد همه مشکلات گذر کرد.

حجت الاسلام دوست محمدی تصریح کرد: راه برون رفت از وضعیت موجود این است که امید را به داخل کشور بسته و با مدیریت، دقت در برنامه ریزی و اقدام به موقع می توان به امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در کشور دست یافت.

وی در پایان تصریح کرد: لازمه حل مشکلات کنونی این است که دولت با شفاف سازی و تلاش جدی اعتماد مردم را به دست آورده تا برنامه ها با پشتوانه مردمی به خوبی پیش رود./979/ت303/ب1

ارسال نظرات