۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۷۹۶۴۴
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

ترقه بازی تروریست ها تأثیری در روحیه ملت ایران نخواهد داشت

الباجی با اشاره به دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه اهواز، گفت: ترقه بازی های تروریست ها تأثیری در روحیه ملت ایران نخواهد داشت.
حمله تروریستی در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کاظم الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز، در عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: عزم قوی مصدومان حادثه در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی و رهبرانقلاب را شاهد هستیم و آرزوی سلامتی آنها را از خداوند طلب می کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع شهدا عنوان داشت: شهدای حادثه تروریستی اهواز فدائیان کشور هستند و مصدومان حادثه از سوی خداوند عزتمند شده و به زودی سلامتی خود را پیدا خواهند کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ترقه بازی های تروریست ها تأثیری در روحیه ملت ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: مردم ایران آگاه به توطئه های استکبار هستند و با وجود اختلاف زبان و نژاد سال ها به خوشی و خوبی در کنار هم زندگی کردند و هیچگونه تفرقه ای نخواهند داشت.

الباجی خاطرنشان کرد: ترقه بازی های  استکبار و نوکرانش هرگز عامل تفرقه در ایران اسلامی نخواهد بود با این حال افراد سودجو در پی ضربه زدن به نظام اسلامی و مملکت هستند./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات