۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۷۹۷۲۷
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان:

خلق و خوی آمریکا استکباری است

حجت الاسلام بسطامی گفت: آمریکا با فرهنگ سوخته خود درصدد مدیریت جامعه جهانی است، از این رو برخی را با تشویق و برخی را هم با تهدید اداره می کند.
عیسی بسطامی

حجت الاسلام عیسی بسطامی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا منافع خود را در تضییع حقوق دیگران می بیند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: آمریکا با فرهنگ سوخته خود درصدد مدیریت جامعه جهانی است، از این رو برخی را با تشویق و برخی را هم با تهدید می خواهد در برنامه های خصمانه خود وارد کند.

وی با اشاره به آیات سوره توبه در مورد مشرکان ابراز داشت: زمانی که مشرکان از تعهد خود با مسلمانان خارج شدند خداوند هم دستور به اقدام متقابل و خروج از تعهدات آن ها را داده است.

حجت الاسلام بسطامی تبیین کرد: کشورهای اروپایی هم همسو با آمریکا حرکت کرده از این رو نباید زیاد معطل مانده و نسبت به تعهداتی که آن ها بر آن پایبند نیستند پافشاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در هر شرایطی منافع خود را مطالبه می کنند تا جایی که با کشورهای به اصطلاح دوست خود هم احترام نگذاشته و منافع آن ها را هم تهدید می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان تصریح کرد: هر یک از افراد جامعه ایران اسلامی اعم از مسؤولان و مردم باید مسؤولیت پذیر بوده نسبت به وظایف خود کوشا و جدی باشند.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه دشمن با همه توان خود در مقابل ایران اسلامی قرار گرفته که این امر لازم دارد تا همگی با هوشیاری پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده تا بتوان از سد همه مشکلات گذر کرد./ ۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات