۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۷۹۷۶۴
از سوی حجت الاسلام والمسلمین مروی؛

سلام رهبر معظم انقلاب به مردم عزادار خوزستان ابلاغ شد

حجت الاسلام والمسلمین مروی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز گفت:‌ به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزادار استان خوزستان ابلاغ می کنم.
عزاداری عاشورای حسینی با حضور رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه اگر محدودیت ها و معذوریت ها نبود، رهبر انقلاب شخصا در مراسم حضور پیدا می کردند، افزود: به نمایندگی از رهبر انقلاب، سلام گرم و تسلیت ایشان را به مردم عزادار استان خوزستان ابلاغ می کنم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شب گذشته به همراهی نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحان حادثه تروریستی دیدار و سلام رهبر انقلاب را به آنها رساندیم، گفت: همزمانی حادثه تروریستی با سومین روز شهادت امام حسین(ع) و نخستین روز هفته دفاع مقدس نشان از آن دارد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان خواستار انتقام و گرفتن عشق به اهل بیت عصمت و طهارت از رهروان امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه شهیدان حادثه تروریستی تاوان عشق و محبت به سیدالشهدا(ع) و اهل بیت را دادند، خاطرنشان کرد: عاملان جنایت فرزندان ابوسفیانی و ادامه دهنده همان جریان گمراه و ضد بشری هستند که در روز عاشورا گفتند انتقام جنگ بدر را گرفتیم.

وی ادامه داد: خون پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز سبب تقویت و ادامه یافتن انقلاب اسلامی خواهد شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: تروریست ها با انجام چنین عملیاتی می خواستند بگویند که ایران هم سوریه است اما خون شهدای ریخته شده ادامه یافتن جریان انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات