۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۷۹۸۸۴
آیت الله رجبی در گفت وگو با رسا:

برخی به جای عبرت از نتیجه اعتماد به کدخدا به راه غلط خود ادامه می دهند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که برخی به جای پذیرفتن اشتباه خود در صدد توجیه و ادامه کار غلط خود هستند، از این که این افراد به جای عبرت از نتیجه اعتماد به کدخدا به راه غلط خود ادامه می دهند، ابراز تأسف کرد.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر این که نباید نسبت به مسائل کشور سیاه نمایی شود، گفت: یکی از علل سیاه نمایی برخی سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و احیانا خلاف هایی است که انجام دادند.

وی افزود: ملت می داند کسانی حکومت و امکانات را در دست داشتند یا دارند اما در زمینه هایی سوء استفاده صورت گرفته یا وظایف خود را انجام ندادند و مشکلات کشور باقی مانده است، طبیعی است که مردم می پرسند که مسؤولان کوتاهی کردند و می کنند و این افراد برای این که توجه مردم را از این که اعتراضات متوجه خودشان شوند به سمت دیگری ببرند و مردم را فریب دهند، سیاه نمایی کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که ملت شریف ایران مسائل را به خوبی درک می کند، اظهار داشت: برخی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و انحراف از این که خود آن ها باید مورد مؤاخذه قرار گیرند دست به سیاه نمایی علیه کشور می زنند.

وی ادامه داد: برخی از دولتمردان اعتقاد ندارند فرهنگ دینی و نیروهای توانمند داخلی به خوبی می تواند نظام را اداره و مشکلات کشور را حل کند، در چند سال اخیر بیشترین توجه به بیرون و کدخدا وجود داشته و حالا می بینند آرزوهای آنان سرابی بیش نبوده از این رو برای توجیه کار خود ژست اپوزیسیون می گیرند و می گویند شکست کار، معلول تلاش اشتباه آنان نیست.

آیت الله رجبی با بیان این که متأسفانه برخی از اتفاقات گذشته عبرت نمی گیرند و به جای پذیرفتن اشتباه خود در صدد توجیه و ادامه کار غلط خود هستند، ابراز داشت: دشمنان می دانند سد پولادینی که در برابر زیاده خواهی های آنان در زمینه های گوناگون وجود دارد، ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

وی عنوان کرد: دشمنان می خواهند این سد پولادین را بشکنند، متأسفانه برخی از دولتمردان و مسؤولان با غفلت از این واقعیت و بی توجهی، موضع گیری های نادرستی دارند که سبب ایجاد مشکلات می شود،  هشدار رهبر انقلاب مبنی بر نفوذ و تأثیرگذاری بر تصمیم مسؤولان باید جدی گرفته شود.

عضو جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد محاسبات مسؤولان را به غلط بیندازند تا بر اساس آن تصمیمات نادرست گرفته شود، معنا ندارد که مسؤولی نقش اپوزیسیون به خود بگیرد، مسؤول کشور باید نقش مدافع نظام را داشته باشد و در جهت کمک به نظام، دفاع از آن و نشان دادن نقاط مثبت نظام اقدام کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: مسؤولان باید به نقش راهگشای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و این که مشکلات در اثر بی توجهی به این رهنمودها بوده اقرار کنند نه این که موضع اپوزیسیون بگیرند./1323/

ارسال نظرات