۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۷۹۹۲۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خواب دشمن برای نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه خواب های دشمن برای نظام اسلامی به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد، گفت: تا زمانی که مردم ایران در مسیر ولایت قرار داشته باشند، جنگ روانی دشمن اثر نخواهد کرد و این امر را در سال های گذشته به خوبی دیده ایم و لمس کرده ایم.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع برخی از مسؤولان اجرایی این استان، با اشاره به روند رو به رشد انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب متحرک و امیدبخش به راه خود با تمام توان ادامه می دهد و به فضل پرودگار متعال آینده ای روشن دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی ها به دنبال جنگ رسانه ای هستند و می خواهند مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهند، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور منشأ داخلی دارد؛ برخی از آنها به خاطر بی کفایتی مسؤولان است و برخی نیز به گروهی از خود مردم برمی گردد که در چنین شرایطی تنها به فکر منافع شخصی خود هستند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نظام مقتدر است و مشکلات امروز کشور به انقلاب و نظام بر نمی گردد، خاطرنشان کرد: پایه های انقلاب به فضل پروردگار پایه های قوی و مستحکم است و ریشه در ایمان مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه آسیبها و مشکلات نمی تواند به ماهیت انقلاب خدچه ای وارد کند، ادامه داد: سنگ اندازی های مسیر انقلاب را باید با همین تعبیر قرآن «لا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا» پشت سر گذاشت که در این راه سستی معنایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عمل به قرآن و دستورات دین را لازمه تداوم حرکت انقلاب بیان کرد و گفت: تا زمانی که انقلاب در مسیر ارزش های اسلامی قرار داشته باشد و ادامه دهنده راه انبیاء الهی باشد، به راه خود پرتوان ادامه خواهد داد و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با تأکید بر اینکه خواب های دشمن برای نظام اسلامی به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد، تصریح کرد: تا زمانی که مردم ایران در مسیر ولایت قرار داشته باشند، جنگ روانی دشمن اثر نخواهد کرد و این امر را در سالهای گذشته به خوبی دیده ایم و لمس کرده ایم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه تحریم هرگز ملت ایران را از پا در نخواهد آورد، خاطرنشان کرد: مردم ما امت پیامبر(ص) هستند، همان پیامبری که در صدر اسلام چند نفر با یک دانه خرما ساختند؛ مگر می ‌شود جنگ اقتصادی و تحریم و امثال اینها این مردم را خدایی نخواسته از پای درآورد؟ هرگز چنین نخواهد شد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات