۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۹۹۳۸
مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین بیرجند:

طلاب باید در تراز انقلاب اسلامی، دین و مذهب تربیت شوند

مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار طلاب قرار می‌گیرد با این هدف است که طلبه در تراز انقلاب اسلامی، دین و مذهب تربیت شود و طلبه خدوم با ترازهای انقلابی و حوزوی رشد پیدا کند.
طیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی طیبی، مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار داشت: تقویت کادر و همکاران در مدرسه یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در رشته‌های فلسفه، علوم قرآن و فقه و اصول در سال تحصیلی جدید از اساتید برجسته‌ای استفاده می‌شود و از ظرفیت‌ آن‌ها در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) استفاده خواهد شد.

مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند افزود: تمام امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار طلاب قرار می‌گیرد با این هدف است که طلبه در تراز انقلاب اسلامی، دین و مذهب تربیت شود و طلبه خدوم با ترازهای انقلابی و حوزوی رشد پیدا کند.

حجت الاسلام طیبی تصریح کرد: تشکیل کانون مبلغان مدرسه نیز یکی از برنامه‌هایی است که در سال جاری انجام می‌شود تا در بحث خدمات تبلیغی اقدامات بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین بحث دانش‌افزایی با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته‌ای از قم و مشهد آغاز شده است و در راستای این هدف نیز دوره تخصصی امامت برگزار می‌شود و انگیزه، علاقه و پشتکار طلاب در این دوره را می‌طلبد.

مدیر مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند خاطرنشان کرد: اگر سه حوزه هدایت طلبگی، رسالت طلبگی و ارزش علم و عالم حل شود بسیاری از مسائل، مشکلات و کم کاری‌ها قابل حل است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات