۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۹۹۵۴
امام جمعه فاروج:

ملت ایران با استقامت و ایستادگی نقشه‌های دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه فاروج با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در اهواز، گفت: دشمنان بدانند ملت ایران همانند گذشته با استقامت و ایستادگی نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.
حجت الاسلام قلیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در همایش ارکان شجره طیبه صالحین که به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حادثه اخیر تروریست‌ها در شهر اهواز، ضمن محکومیت این اقدام، اظهار کرد: دشمنان این نظام بدانند که مردم کشور ما با صبر و استقامت با انواع توطئه‌های آن‌ها مقابله کرده و هیچ‌گاه از آرمان‌های این نظام دست برنمی‌دارند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با هوشیاری و شجاعت، تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این نظام را خنثی می‌کنند و همانند گذشته نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه‌های جنگ اقتصادی و رسانه‌ای هم نقش بر آب می‌شود.

امام جمعه فاروج در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سربازان این نظام را حافظان امنیت این کشور دانست و افزود: سربازان پس از پایان دوره سربازی در اولین فرصت ازدواج کرده و در راستای تشکیل خانواده و انجام فعالیت‌های مختلف اجتماعی فرهنگی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام قلی زاده با اشاره به اهمیت و ارزش والای تصاویر شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: هر عکس خودش بیان یک خاطره است و امیدواریم روزی فرا رسد که هر آنچه خاطره در دل این تصاویر نهفته است برای دیگران بازگو شود.

وی با یادآوری نقش راویان دفاع مقدس در بیان خاطرات شهدا، خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس نقش اثرگذاری را در بیان خاطرات دفاع مقدس و تصاویر شهدا دارند.

حجت‌الاسلام قلی زاده گفت: هر کدام از تصاویر شهدا، خاطراتی در پشت آن نهفته است که باید توسط راویان دفاع مقدس بیان شود.

وی افزود: روایتگران دفاع مقدس باید لحظه‌به‌لحظه و روزبه‌روز از دفاع مقدس ملت ایران را برای مردم بازگو کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات