۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۷۹۹۵۵
امام جمعه تیتکانلو:

روایتگری انقلاب و دفاع مقدس در راستای روایتگری عاشورا است

امام جمعه تیتکانلو با تأکید بر بیان و ثبت و ضبط خاطرات و وقایع انقلاب و جنگ تحمیلی، گفت: امروز روایتگری انقلاب و دفاع مقدس به اندازه روایتگری عاشورا حائز اهمیت است.
حجت الاسلام نادعلی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین نادعلی زاده، امام جمعه تیتکانلو، عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عاشورای حسینی (ع) و شهیدان دفاع مقدس این سرزمین اظهار کرد: اگر روایتگری زینب کبرا (س) که مورد اعتماد امام حسین (ع) بود، نمی‌بود جریان عاشورا جاودانه نمی‌ماند.

وی افزود: امروز هم روایتگری از انقلاب و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است تا اهداف آن جاودانه بماند.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده در ادامه بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین گروه‌های مختلف مردم به‌ویژه جوانان تأکید کرد و با اشاره به انواع توطئه‌ها و حملات دشمنان این نظام گفت: دشمن در شرایط مختلف به شیوه‌های مختلف به این کشور حمله و علیه مردم ایران توطئه‌چینی می‌کند.

وی اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمن از طریق جنگ نظامی به کشورمان حمله کرد و تعداد زیادی از مردم این کشور در راه حفظ ارزش‌های نظام به شهادت رسیدند؛ اما این نظام پایدار ماند و روزبه‌روز بالنده‌تر شد.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دو جریان در تاریخ است که وضعیتشان مشخص است؛ جریان حق و باطل که در هر دو جریان منطق، رفتار و اعمال مبین و روشن است.

وی با بیان اینکه جریان سومی هم وجود دارد که همیشه جریان حق را تضعیف می‌کند، ادامه داد: این جریان مربوط به کسانی است که خود را دلسوز و محق جریان حق می‌دانند اما در صحنه عمل و ضرورت وجودشان در دفاع از حق سر باز می‌زنند و پای وعده‌های خود نیستند.

حجت‌الاسلام نادعلی زاده تصریح کرد: تکلیف دو جریان نخست روشن است؛ اما باید همواره مراقب جریان سوم باشیم تا مبادا خدای‌ناکرده کشور و نظام اسلامی را از درون دچار پوسیدگی کنند./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات