۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۹۹۷۸
رييس مؤسسه روايت سيره شهدا:

با همت مردم و تدابير رهبري از مشکلات عبور خواهيم كرد

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري گفت: اگر برخي حرص و طمع نداشته باشند و زندگي خود را تبديل به ارز و سكه و احتكار نكنند، مطمئن باشيد با تلاش مسؤولان و همت مردم و تدابير رهبر معظم انقلاب از اين مقطع نيز عبور خواهيم كرد.
حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام والمسلمين محمد مهدي ماندگاري دوشنبه شب در عزاداري هيات رزمندگان اسلام كاشان كه در سالن شهداي بسيج اين شهرستان برگزار شد، گفت: اگر ايمان و بصيرت و تقوا و عمل صالح داشته باشيم در برابر مشكلات پايداري و استقامت خواهيم كرد. 

وي افزود: اگر بصيرت داشته باشيم در جبهه حق و در رديف ياران امام حسين(ع) خواهيم بود، اما اگر تقوا نداشته باشيم در رديف ياران عمرسعد خواهيم بود و از راه راست منحرف خواهيم شد.

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري گفت: اگر شهدا راه درست را تشخيص دادند براي اين است كه شهدا بصيرت داشتند و در راهي كه انتخاب كرده بودند استقامت و پايداري كردند و مزد بصيرت و تشخيص درست و پايداري و استقامت خود را با شهادت گرفتند.

به گفته وي، وقتي درست ديديم و درست تشخيص داديم و درست عمل كرديم در آن زمان است كه به پاي عمل درست و تشخيص درست خود پايداري خواهيم كرد.

استاد حوزه علميه قم گفت: اگر باور كنيم كه خدا وجود دارد و كبريايي او را باور كنيم كه خدا هم عالم و قادر و حكيم و رب العالمين است و به اين باور رسيده باشيم كه مرگ و قيامت وجود دارد تا اين اندازه به دنيا دل نمي بنديم.  

به گفته وي، همه خدا را قبول دارند اما اين قبول داشتن بايد در اطاعت از خدا بروز و ظهور داشته باشد، چرا كه بين اطاعت از خدا و عدم اطاعت از خدا تفاوت بسياري است.

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري گفت: امروز بعد از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامي ايران مردم شرايط سختي را تحمل مي كنند اما مطمئن باشيد و شك نكنيد پيروزي و فتح و فرج نزديك است، چرا كه امام خميني(ره) هرچه گفته است محقق شده است.

وي افزود: امام راحل، گفتند شوروري از هم مي پاشد و دفاع مقدس به پيروزي مي رسد و انقلاب اسلامي به جهان صادر مي شود و امروز همه محقق شده است و انقلاب اسلامي ايران صادر شده است و نمونه اي از صدور انقلاب اسلامي را همه ساله در پياده روي ميليوني اربعين حسيني مشاهده مي كنيد كه ميليون ها نفر از سراسر جهان در پياده روي اربعين حسيني نداي لبيك يا حسين سرداده اند.

رييس مؤسسه روايت سيره شهدا يادآور شد: اگر امام راحل گفتند امت اسلامي با يكديگر متحد خواهد شد امروز محقق شده است و شاهد اتحاد و انسجام دو ملت ايران و عراق هستيم و توطئه دشمنان به نتيجه نرسيده و نخواهد رسيد و همانگونه كه امام راحل گفت راه قدس از كربلا مي گذرد مطمئن باشيد در آينده نزديك با فتح مسجد الاقصي و نابودي اسرائيل در مسجد الاقصي نماز جماعت اقامه خواهيم كرد.

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري گفت: زماني كه نيروهاي رژيم بعثي عراق با حمايت و پشتوانه آمريكا و اسرائيل وارد خرمشهر شدند به ديوارهاي خرمشهر نوشتند آمده ايم كه بمانيم، در آن زمان ايران با اسرائيل دو هزار كيلومتر فاصله داشت و امروز هم داعش و نمايندگان اسرائيل و آمريكا به سوريه آمدند و نوشتند آمده ايم كه بمانيم اما رزمندگان اسلام هم نيروهاي بعثي عراق و هم تروريست هاي داعش را شكست دادند و امروز پشت مرز اسرائيل قرار دارند.

وي افزود: انقلاب اسلامي در دوران دفاع مقدس با اسرائيل دو هزار كيلومتر فاصله داشت، اما امروز انقلاب اسلامي پشت مرز اسرائيل قرار دارد و مالك اشتر زمان به خيمه معاويه زمان رسيده است.

استاد حوزه علميه قم يادآور شد: درجنگ صفين وقتي دشمن پيروزي اميرمومنان(ع) را ديد با مكر و حيله قرآن ها را به نيزه ها كرد و سپاه اميرمومنان(ع) را به هم ريخت، امروز نيز دشمن وقتي متوجه شد مالك اشتر ما به پاي خيمه معاويه زمان اسرائيل رسيده است با فشارهاي اقتصادي به دنبال اين است كه مردم دست از ولايت بردارند.

رييس مؤسسه روايت سيره شهدا گفت: اگر مردم دست از انقلاب و ولايت بردارند جنگ صفين تكرار خواهد شد و اگر جنگ صفين تكرار شود ولي زمان مجبور مي شود حكميت را قبول كند.

حجت الاسلام والمسلمين ماندگاري تأكيد كرد: اگر برخي حرص و طمع نداشته باشند و زندگي خود را تبديل به ارز و سكه و احتكار نكنند، مطمئن باشيد با تلاش مسؤولان و همت مردم و تدابير رهبر معظم انقلاب از اين مقطع نيز عبور خواهيم كرد./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات