۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۸۰۰۰۹
عزیزی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم در حوزه علمیه خواهران

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی سالم در حوزه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف نهادینه سازی سبک زندگی سالم و اسلامی در جامعه برگزار شده است.
کارگاه آموزشی

سمیه عزیزی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: خواهران طلبه و مبلغ نقش بسزایی در انجام فعالیت های تبلیغی و تحکیم بخشی به باورها و اعتقادات آحاد مردم به ویژه نسل جوان دارند.

وی با اشاره به اهیمت فعالیت خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ افزود: دوره های آموزشی و تبلیغی با محوریت مختلف ویژه خواهران مبلغ در طول سال برگزار می شود.

عزیزی به اهمیت نهادینه سازی سبک زندگی سالم و اسلامی ایرانی در جامعه اشاره و عنوان کرد: خواهران مبلغ با حضور در جمع بانوان و دختران جامعه اسلامی می توانند در این زمینه ایفای نقش کنند.

وی در ادامه یادآور شد: کارگاه های آموزشی ارائه مهارت های تبیین سبک زندگی سالم با توجه به نیازهای جامعه امروز برای خواهران طلبه و مبلغ برگزار می شود و در برگزاری این دوره آموزشی حوزه علمیه خواهران و سپاه استان همکاری دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: خواهران طلبه و مبلغ دراین کارگاه آموزشی علمیه  اصول و روش های تغذیه سالم و طب اسلامی را با حضور اساتید تغذیه فرامی گیرند و از مهارت های فرا گرفته در عرصه تبلیغ بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 مبلغ و طلبه خواهر در این دوره آموزشی یادآور شد: از ظرفیت تبلیغی این خواهران مبلغ در مناطق شهری و روستایی و مدارس فعالیت خواهند داشت./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات