۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۰۰۱۴

گردهمایی مراکز و مدارس تحت اشراف آیت الله مکارم برگزار شد

سال تحصیلی جدید مراکز تخصصی و مدارس علمیه تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی با حضور این مرجع تقلید در مدرسه امام کاظم(ع) قم آغاز شد.
گردهمایی مراکز حوزوی تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی مراکز و مدارس تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز برگزار شد و این مراکز به صورت رسمی سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

بر اساس گزارش رسا، سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) ، مرکز تخصصی فقه امام کاظم(ع)، مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام لمدرسه اهل البیت، مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع)، حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن و مرکز تخصصی شیعه شناسی هفت مرکز و مؤسسه علمی هستند که تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی اداره می شوند.

در آیین آغاز سال تحصیلی این مرکز که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و شماری از مدیران و معاونان حوزه برگزار شد، مسؤولان و مدیران مراکز فوق گزارش های کاملی از اهداف، ماموریت ها و عملکرد مربوطه ارائه کردند که مورد استقبال این مرجع تقلید قرار گرفت.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی با قدردانی از فعالیت ها و عملکرد این مؤسسات، توصیه های مهمی خطاب به مسؤولان این مراکز و طلاب و فضلای محصل ارائه کرد.

وی گفت: از روزی که مدرسه امام کاظم(ع) تاسیس شد باور نمی کردیم در ظرف زمانی کوتاهی به این نقطه برسد و خوشبختانه امروز این مدرسه به کانون مهم علمی در حوزه علمیه قم تبدیل شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان مراکز و مدارس هفت گانه تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اهدا لوح تجلیل شد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات