۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۸۰۱۲۳
امام جمعه رفسنجان:

عمده مشکلات کشور به سوء مدیریت مسؤولان بر می گردد

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که عمده مشکلات گرانی به سوء مدیریت مسؤولان برمی گردد، گفت: مدیریت و نظارت مناسب از سوی مسؤولان می تواند مسائل گرانی در کشور را از بین ببرد.
گرانی

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با مسائل اقتصادی در کشور گفت: مدیریت اشتباه از سوی مسؤولان ریشه تمام مشکلات اقتصادی در کشور است.

وی افزود: کشور زمانی می تواند اقتصاد مستقلی داشته باشد که به جوانان خود تکیه داشته باشد و از کالاهای ایرانی حمایت کند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که قوه مجریه در رابطه با مشکلات گرانی اهمیت نمی دهد، ابراز داشت: وظیفه دولت مردان در کشور این است که مشکلات مردم را از بین ببرند تا کشوری خوب از جهت اقتصادی داشته باشیم نه این که روز به روز مشکلات مردم بیشتر شود.

استاد حوزه علمیه رفسنجان خاطرنشان کرد: دستگاه قضاییه زمانی که با یک مفسد روبرو می شود باید سریعا حکم را اجرا کند تا دیگران در کشور سوء استفاده نکنند اما قوه قضاییه در این کار موفق نبوده است.

وی با توجه به این که روحیه جهادی در بین مسؤولان از بین رفته است، بیان داشت: عدم تبعیت از فرامین رهبر انقلاب در بحث اقتصادی یکی دیگر از ریشه های مشکلات اقتصادی در کشور است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: به مردم باید حق داد که مشکلات گرانی آن ها را اذیت می کند و مسؤولان باید سریع کاری را جهت بهتر شدن مشکلات اقتصادی در کشور انجام دهند.

وی با اشاره به این که عمده مشکلات گرانی به سوء مدیریت مسؤولان برمی گردد، گفت: مردم بی لیاقتی مسؤولان را نسبت به مسائل اقتصادی مشاهده می کنند و متوجه می شوند که بعضی از مسؤولان نسبت به از بین بردن مسائل گرانی اهمیتی قائل نمی شوند.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان با اشاره به این که مردم به خاطر انقلاب و رهبر خود مسائل گرانی را تحمل می کنند، ابراز کرد: مدیریت و نظارت مناسب از سوی مسؤولان می تواند مسائل گرانی در کشور را از بین ببرد./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات