۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۱۲۶
امام جمعه امین شهر:

حمایت از کالای ایرانی و اعتماد به جوانان راه عبور از مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که مسؤولان در جهت بهبود وضعیت اقتصادی در کشور کاری را انجام دهند، گفت: حمایت از کالای ایرانی و اعتماد کردن به جوانان تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی در کشور است.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با مسائل اقتصادی در کشور گفت: مدیریت ناکار آمد از سوی مسؤولان دلیل اصلی مشکلات اقتصادی در کشور است.

وی افزود: گرانی مردم را از بین می برد زیرا مسائل اقتصادی یکی از موضوعاتی بوده که مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب و صحیح موضوع گرانی را حل کنند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که دشمن تحریم های اقتصادی را زیاد کرده است، خاطرنشان کرد: تحریم از سوی دشمنان یکی دیگر از مشکلاتی بوده که سبب گرانی در کشور شده است.

استاد حوزه علمیه امین شهر با توجه به این که وضعیت اقتصادی مردم رو به افزایش است، بیان داشت: صبر مردم در مسائل گرانی در کشور رو به کاهش است و مسؤولان کاری را جهت بهبود اقتصادی در کشور انجام دهند.

وی اظهار داشت: مسؤولان کمی هم به فکر مردم باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند زیرا مهم ترین وظیفه دولتمردان در کشور رسیدگی به مشکلات مردم و از بین بردن مشکل اقتصادی در کشور است.

امام جمعه امین شهر با بیان این که قاچاق می تواند یکی دیگر از مشکلاتی باشد که سبب گرانی در کشور شده است، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در کشور آن طور که باید سریع به مفاسد اقتصادی در کشور رسیدگی نمی کند و باید نظارت خودش را در بازار بیشتر کند.

حجت الاسلام فلاحی ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی و اعتماد کردن به جوانان ایرانی تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی در کشور است.

وی در پایان با بیان این که بعضی از مسؤولان فقط به فکر آمار دادن در کشور هستند، گفت: مردم مسائل گرانی را ربط به نظام ندهند زیرا تمام مشکلات کشور به ناکارآمدی مدیریت مسؤولان برمی گردد و بعضی از مسؤولان کار خود را درست انجام نمی دهند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات