۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۵۸۰۱۳۴
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

پژوهشکده تفسیر در حوزه ایجاد می شود

مدیر کرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن، از ایجاد و راه اندازی پژوهشکده تفسیر در حوزه تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی خبر داد.
گردهمایی مدارس و مراکز تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در گردهمایی مراکز و مدارس تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی که در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به راه اندازی مرکز زبان مدرسه امام کاظم، گفت: مرکز زبان مدرسه امام کاظم با بهره گیری از اساتید اقدام به آموزش زبان های عربی و انگلیسی به طلاب و فضلای حوزه می کند.

وی بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهد خروجی های موفق در این مرکز هستیم و به لحاظ کمی و کیفی نیز شرکت کنندگان در دوره های زبان آموزی رشد داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به تاکید حضرت آیت الله مکارم شیرازی نسبت به مباحث و دروس تفسیری در حوزه، گفت: حدود چهار سال است که سطح چهار تفسیر را راه اندازی کرده ایم.

وی اضافه کرد: مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن حوزه تنها مرکز تخصصی است که همه سطوح را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به اهمیت پژوهش درباره موضوعات قرآنی و لزوم توجه توجه طلاب به این مساله، خاطرنشان کرد: ما در عرصه پژوهش های تفسیری به یک پژوهشکده نیاز داریم، از هشت ماه قبل مجوز راه اندازی این پژوهشکده اخذ شده است.

وی با بیان این که این پژوهشکده تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواهد بود، ابراز داشت: حجت الاسلام داوودی به عنوان مسؤول این پژوهشکده حکم خود را از حضرت آیت الله مکارم دریافت کرده اند.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن بیان داشت: مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن حوزه در زمینه جذب اساتید و طلاب ممتاز نیز موفقیت های خوبی را به دست آورده است؛ سایت مرکز نیز سایتی جامع برای محققان و پژوهشگران این عرصه است./924/پ202/ج

ارسال نظرات