۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۵۸۰۱۳۸
حجت الاسلام مکارم شیرازی خبر داد؛

اعطای مجوز سطح چهار به مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت

اعطای مجوز سطح چهار به مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت
مدیر مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت از اعطای مجوز فعالیت سطح چهار به این مرکز از سوی مسؤولان حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی مکارم شیرازی مدیر مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت، در آیین آغاز رسمی سال تحصیلی جدید مراکز و مدارس تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی، گزارش این مدرسه را ارائه کرد.

وی هدف اصلی این مدرسه را جهاد علمی در مسیر دفاع از مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: این مؤسسه با حمایت های بی شائبه حضرت آیت الله مکارم شیرازی هدف خود را دفاع مستدل از مکتب اهل بیت و روشنگری نسبت به جریان های سلفی و تکفیری و پاسخ به شبهات قرار داده است.

حجت الاسلام مکارم شیرازی تعداد فارغ التحصیلان این مرکز را 50 نفر ذکر و تعداد طلاب در حال تحصیل مدرسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) را در سه شهر قم، شیراز و اهواز در مجموع 100 نفر اعلام کرد.

وی از اعطای مجوز فعالیت این مدرسه در سطح چهار از سوی حوزه و همچنین چاپ 1700 مقاله علمی در نقد وهابیت خبر داد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی مدیر مرکز تخصصی فقه امام حسین(ع) نیز در این برنامه به عنوان آخرین ارائه دهنده گزارش، عملکرد این مدرسه را تشریح کرد.

وی با بیان این که مرکز تخصصی فقه امام حسین با عنایات حضرت آیت الله مکارم شیرازی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: سال دوم را با 64 طلبه شروع کرده ایم، این تعداد طلبه از بین 120 طلبه ای که در امتحان شفاهی و مصاحبه شرکت کرده بودند پذیرش شده اند.

حجت الاسلام مکارم شیرازی از برقراری 10 کرسی درس آزاد در سال جاری در مدرسه تخصصی فقه امام حسین(ع) خبر داد و تعامل و همکاری با مدارس و مراکز علمی همسو را در دستور کار این مرکز دانست. /924/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات