۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۸۰۱۵۰
حجت الاسلام والمسلمین احدی:

مؤمنان در فضای مجازی دین مبین اسلام را تبلیغ کنند

استاد حوزه علمیه گفت: امروز کفار در فضای مجازی بسیار فعال هستند و کفر خود را تبلیغ می‌کنند درحالی‌که مؤمنان تنها حالت دفاعی به خود گرفتند، مؤمنان نیز باید در فضای مجازی دین مبین اسلام را تبلیغ کنند.
احدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احدی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه دوم محرم در مسجدالزهرا(س) برگزار شد، گفت: انسان، دنیا و آخرت پیوند عمیق و ناگسستنی با یکدیگر دارند.

وی افزود: انسان از خود چیزی ندارد که متعلق به او باشد و هر آنچه دارد از آن خداوند متعال است بنابراین دلیلی بر مغرور شدن و تکبر ورزیدن ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی با تأکید بر اینکه انسان باید تابع دستورات خداوند باشد، ابراز کرد: انسان زمانی می‌تواند با عالم هستی پیوند داشته باشد که دستورات الهی را به‌درستی انجام دهد. انسان اگر به امر خداوند تابع باشد به معارف و حقایق دنیا پی می‌برد.

وی بابیان اینکه رحمت خداوند بر غضب او پیشی دارد، اظهار داشت: انسان گناهکار حق ندارد از رحمت خداوند ناامید شود چراکه خداوند انسان توبه‌کننده را دوست دارد و گناهان او را می‌بخشد و گناهانش را به حسنات تبدیل می‌کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از خدا در اصل نزدیک شدن به شیطان است، گفت: اگر کسی از خداوند فاصله بگیرد شیطان بر او مسلط می‌شود؛ گناه نتیجه ملحق شدن به شیطان است. خداوند هرگز به شیطان اجازه نمی‌دهد بر انسان مؤمن حاکم شود.

وی با بیان اینکه خداوند به همه امور پنهان و آشکار انسان احاطه دارد، عنوان کرد: خداوند از نیات باطنی انسان‌ها مطلع است.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان باید با انسان‌های گناهکار به خوش‌اخلاقی رفتار کرده و آنان را به راه راست هدایت کنند، گفت: امروز مردم غرب از گناه خسته شدند و تشنه کسب معارف الهیه هستند و گرایش به دین مبین اسلام دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی ادامه داد: در حال حاضر 14 هزار خارجی مسلمان شده در شهر مقدس قم به تحصیل علوم حوزوی مشغول هستند؛ چطور است برخی از تمدن کفار به دین مبین اسلام روی می‌آورند و می‌خواهند در ایران زندگی کنند بعد عده‌ای در داخل سر و دست می‌شکنند که خارج نشین شوند و یا مانند آنان در ایران زندگی کنند.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: خداوند می‌فرماید: تمدن کفار شمارا گول نزند لذت آن کم است و ماندنی نیست کفار زندگی دنیا را برتری می‌دهند به زندگی اخروی.

وی با بیان اینکه معنویات غذای روح است، خاطرنشان کرد: امروز کفار در فضای مجازی بسیار فعال هستند و کفر خود را تبلیغ می‌کنند درحالی‌که مؤمنان تنها حالت دفاعی به خود گرفتند، مؤمنان نیز باید در فضای مجازی دین مبین اسلام را تبلیغ کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات