۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۸۰۱۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری روحانیت از تریبون های تبلیغی جهت تقویت آرمان های انقلاب

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مبلغان دینی تریبون های تبلیغی خود را به فرصتی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب تبدیل کنند، گفت: هر چه آرمان های انقلاب بیشتر تقویت شود کشور در برابر هجمه های دشمنان مستحکم تر خواهد شد.
مراسم عزاداری اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست جمعی از روحانیان مرکز استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور رشادت های فرزندان ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارزی کشور دانست.

وی با بیان این که جامعه بدون بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت نمی تواند از مشکلات و بحران ها به راحتی عبور کند، افزود: اگر در چهار دهه اخیر همه مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشتیم به دلیل بهره گیری از این فرهنگ اصیل بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز نیز تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: با الگو قرار دادن تفکر انقلابی و مدیریت جهادی می توان مشکلات را به راحتی پشت سر گذاشت.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز یکی از برنامه های دشمنان در شرایط امروز کشور ایجاد یأس و ناامیدی از آینده کشور است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در داخل نیز با برخی اظهارات خود دشمن را در تحقق این امر یاری می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که نباید بگذاریم آرمان ها و ارزش های انقلاب در جامعه کمرنگ شود، افزود: هدف امروز دشمن نیز بی تفاوت کردن مردم نسبت به این آرمان های اصیل است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دوام و بقای انقلاب به ماندگاری آرمان ها و ارزش های انقلابی است، خاطرنشان کرد: این وظیفه روحانیت است که در تریبون های عمومی در جهت تقویت این آرمان ها گام بردارد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مبلغان دینی تریبون های تبلیغی خود را به فرصتی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب تبدیل کنند، تصریح کرد: هر چه آرمان های انقلاب بیشتر تقویت شود کشور در برابر هجمه های دشمنان مستحکم تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه و دشمنی بدخواهان در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان پرچم دار دفاع از دین و انقلاب باید نقش پررنگ تری در جامعه اسلامی ایفا کند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات