۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۱۸۴
حجت الاسلام افضل ابادی مطرح کرد؛

لزوم توسعه و ارائه محصولات انتشارات کشور و بین الملل

مسؤول مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی، بر لزوم توسعه و ارائه محصولات انتشارات کشور و بین الملل تاکید کرد.
افضل آبادی

حجت الاسلام محسن افضل آبادی مسؤول مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند طلاب و جویندگان علم را با آخرین دستاوردها و یافته های علمی موسسات پژوهشی آشنا کند.

حجت الاسلام افضل آبادی بیان داشت: هرکسی که به این نمایشگاه مراجعه می کند دنبال این است که جدیدترین آثار منتشر شده ناشران را ببیند که در چه حوزه های فکری غور می کنند همچنین از مسائل روز آگاه شوند.

وی افزود: اصل کار خیلی مثبت و خوب بوده و از تلاش معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان تقدیر و تشکر می کنیم در کل مجموعه دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه قدم های اولیه خیلی خوبی برداشتند اما برای تکمیلش نیاز به امکانات و فضای بیشتر است.

مسؤول مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی بیان داشت: با توجه به فضای فکری غرفه دارها که من پرسیدم بیشتر دنبال این بودند که کتاب های درسی ارائه کنند بهتر است که اول سال یک غرفه کامل حوزه برای ارائه کتب درسی بگذارد اما اینجا مختص دستاورد های علمی پژوهشی کل انتشارات کشور و بلکه بین الملل باشد.

وی افزود: ان شاءالله حوزه علمیه خراسان بتواند جایگاه خودش را در قطب علمی کشور به دست بیاورد و تاثیر گذار در بنیه علمی کشور باشد./933/پ203/ب1

ارسال نظرات