۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۸۰۲۰۳
آیت الله صدیقی:

امام خمینی افسانه اقتدار آمریکا را باطل کرد

آیت الله صدیقی گفت: امام خمینی(ره) افسانه اقتدار آمریکا و شوروی را باطل کرد و آنها را به زانو درآورد اما در باطن جز خداوند نبود و حکومتش برای خداوند بود و برای افراد نبود.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله ایازی و یادواره یکصد شهید روحانی مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا گفت: عالم تنها از علم خود بهره نمی برد بلکه راه نشان می دهد و از قدرت علم در راه صیانت از دین، ایمان، توحید و عزت جامعه بهره می گیرد.

آیت الله صدیقی با تأکید براین که یک مدیر، رییس و رییس جمهور فاسد همه مملکت را فاسد می کند، گفت: فرهنگ را دولت ها می سازند و اگر در جامعه ای فساد، رانت و ابتذال کشیده می شود مشکل از بالا است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که اگر به بچه ها  در مدرسه دین یاد نمی دهند و همچون سند 2030 آموزش جنسی یاد می دهند مشکل از جای دیگر است، افزود: باید ریشه فساد را نابود کرد و انبیا نیز با ریشه ها مقابله کردند و کشته های فراوانی دادند.

وی با بیان این که روحانیت پرچم دار مجاهدت و مبارزه با انحرافات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اینکه می بینید آیت الله ایازی و کوهستانی ها از نظر جسمی رفتند اما باقی هستند و نمرده اند و مرگ را خوردند و اگر کسی دینی زندگی کند مرگ شیرین دارد.

آیت الله صدیقی افزود: امام خمینی(ره) زمامداری جهان مسلمانان را داشت و افسانه اقتدار آمریکا و شوروی را باطل کرد و آنها را به زانو درآورد اما در باطن جز خداوند نبود و حکومتش برای خداوند بود و برای افراد نبود. 

وی با بیان این که رهبری می تواند در برابر آمریکا بایستد و نه بگوید و نوید آینده درخشان بدهد، گفت: عرفا نسبت به ولایت حساس بودند و دعوت به ولایت می کردند چون کارشان خدایی است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه به مسأله اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی شده از سوی رهبری بود عمل نکردند، افزود: رهبری کجا کم گذاشت و تذکر و هشدار نداد و برنامه اقتصادی تهیه نکرد، ایشان نمره بیست دارند و ما رهبری را نشناختیم. 

آیت الله صدیقی با بیان این که عده ای خیال می کنند شرایط سخت زندگی مردم را از روحانیت بیزار کرده است، گفت: این چنین نیست و هنوز هم مردم طلبه را می پرستند اما عده ای به دنبال فرصت هستند و ناامید هستند که عمر انقلاب به سر آمد. 

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم که استقلال کشور را حفظ و نماینده انقلاب باشند و نگذارند قوانین غیر اسلامی در مجلس تصویب شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات