۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۸۰۲۶۲
آیت الله طبرسی:

حامیان منطقه و فرامنطقه ای تروریست ها منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند

امام جمعه ساری گفت: تروریست ها و حامیان منطقه و فرامنطقه ای آنها اطمینان داشته باشند که فرزندان ایران اسلامی انتقام سخت و پشیمان کننده ای از آنها خواهند گرفت.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن جنایت تروریست ها در اهواز، آن را نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان و بدخواهان انقلاب در مقابله با ملت ایران دانست.

وی با بیان این که این گونه اقدامات بزدلانه نشان دهنده عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در چهار دهه اخیر هر گاه دشمن همه راه های مقابله با ملت ایران را به روی خود بسته می دید دست به این گونه اقدامات تروریستی می زد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هفده هزار انسان بی گناه در کشورمان قربانی جنایت های تروریست های مورد حمایت آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر شده است، خاطرنشان کرد: در حالی ملت ایران پس از چهار دهه همچنان در راه حفظ عزت و اقتدار خود شهید می دهند که آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه ایران اسلامی را حامی تروریسم می دانند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که تروریست ها و حامیان منطقه و فرامنطقه ای آنها اطمینان داشته باشند که فرزندان ایران اسلامی انتقام سخت و پشیمان کننده ای از آنها خواهند گرفت، افزود: این ملت اجازه نخواهند داد عده ای تروریست وابسته آرامش و آسایش مردم را بر هم بزنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان با اقتدار در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران اسلامی بدانند که ملت بزرگ ایران در برابر این توطئه های آنها ساکت نخواهند ماند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: رییس جمهور در این سخنرانی خود بار دیگر با اقتدار مواضع جمهوری اسلامی یران را در خصوص مهم ترین مسائل جهان مطرح کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که سخنرانی مقتدرانه رییس جمهور از موضع قدرت و اقتدار بود، افزود: این سخنان مقتدرانه موجب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نشست شورای امنیت و مواضع شفاف کشورهای عضو شکست دیگری را برای آمریکایی ها رقم زد، خاطرنشان کرد: آمریکا علیرغم همه تلاش های تبلیغاتی که قبل از برگزاری این نشست انجام داد به اهداف خود در آن جلسه دست نیافت و شکست خورد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات