۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۸۰۲۶۷
امام جمعه رشت:

مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام جدی کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر این که باید برای رفع این مشکلات مردم فکر اساسی شود، گفت: قوه قضائیه و مسؤولان نظارتی باید با محتکران و کسانی که در پی اخلال در بازار هستند با شدت برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند که با چند تیر نمی توانند ملت ایران از صحنه خارج کنند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره با حضور مقتدرانه خود در صحنه دفاع از انقلاب توطئه دشمنان را خنثی می کنند، افزود: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدای ترور در اهواز نشان دهنده حضور در صحنه این ملت دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی با چند ترقه بازی از میدان خارج نمی شوند بلکه این گونه رویدادها موجب حضور گسترده تر مردم در صحنه ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: ان شاء الله به زودی شاهد انتقام سخت ملت ایران از تروریست ها و حامیان آنها خواهیم بود.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل شاره کرد و گفت: سخنان رییس جمهور کشورمان در این نشست کاملاً معقول بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه این روزها شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت نرخ ارز در کشور هستیم، افزود: اقتصاد و زندگی مردم نیز متأثر از افزایش قیمت دلار و ارز با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین، مشکلات امروز کشور را ناشی از عدم نظارت صحیح در کشور دانست و خاطرنشان کرد: با نظارت صحیح می توان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد.

امام جمعه رشت با بیان این که متأسفانه التهاب های اقتصادی فعلی در کشور بر روند زندگی مردم تأثیر بسیار منفی داشته است، تصریح کرد: متأسفانه همه این فشارهای اقتصادی بر قشر ضعیف و آسیب پذیر کشور است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که باید برای رفع این مشکلات مردم فکر اساسی شود، خاطرنشان کرد: همچنین قوه قضائیه و مسؤولان نظارتی نیز باید با محتکران و کسانی که در پی اخلال در بازار هستند با شدت برخورد کنند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات