۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۵۸۰۴۴۸
فلاحت پیشه:

شفافیت و مبارزه با فساد وضعیت اقتصادی را اصلاح می کند

رییس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: در ۴۰ سال اخیر بیشتر راهبردهای دشمن با شکست مواجه شده است. علیرغم تمام دشمنی‌ها امروز اقتصاد ایران بین ۲۰ اقتصاد برتر جهان قرار دارد. قطعا در چنین فضایی و با ایجاد شفافیت و مبارزه جدی با امر فساد می‌توان وضعیت بهتری را نیز رقم زد.
فلاحت پیشه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو پیش از ظهر امروز یکشنبه هشتم مهرماه سال ۹۷ در نطق خود در پارلمان گفت: در کشور ما برای جلوگیری از ورود دختران به استادیوم ۵۰۰ دوربین در بازی دربی نصب می‌شود اما یک دوربین در حادثه تروریستی اهواز پشت جایگاه رژه را پوشش نداده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز در کشور ما از راهبرد جنگ سرد غفلت می‌شود. در جنگ سرد تمامی تلاش‌ها معطوف به این موضوع می‌شود که مردم را از ظرفیت‌های داخلی مایوس کنند و به سمت خارج سوق دهند، در این مسیر نیز یکی از همین کارها هدف قرار دادن شاخصه شادی در جامعه است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید در برابر مثلث ارتجاعی، صهیونیستی و ترامپی ایستادگی کنیم. همانطوری که مشاهده کردیم نه آمریکا و نه ترامپ نتوانستند در شورای امنیت ریاست خود را تحمیل کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ۴۰ سال اخیر بیشتر راهبردهای دشمن با شکست مواجه شده است. علیرغم تمام دشمنی‌ها امروز اقتصاد ایران بین ۲۰ اقتصاد برتر جهان قرار دارد. قطعا در چنین فضایی و با ایجاد شفافیت و مبارزه جدی با امر فساد می‌توان وضعیت بهتری را نیز رقم زد.

فلاحت پیشه با درخواست از قوه قضائیه بیان داشت: از قوه قضائیه نیز می‌خواهیم با شفافیت کامل مراحل بعد از دستگیری مفسدان اقتصادی را نیز اطلاع دهد و طوری رفتار نکند که انگار دانه درشت‌ها از مصونیت برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از نطق خود درباره موضوع FATF نیز گفت: مجلس در موضوع بررسی لایحه FATF مظلوم واقع شده است و بسیاری از نماینده‌ها امروز با پیامک‌های تهدیدآمیزی و گاها توصیه‌ای در این موضوع مواجه شده‌اند. 

فلاحت پیشه در پایان اظهار داشت: بنده از هیأت رییسه پارلمان می‌خواهم برای بررسی موضوع FATF یک جلسه مستقل تشکیل دهد و حتی از اعضای شورای امنیت، دولت، بانک و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برای شرکت در این جلسه دعوت کند./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات