۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۸۰۴۷۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و مدارس بیان شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دانشگاه‌ها و مدارس بیان شود، گفت: مسؤولان استان و کشور اهتمام ویژه‌ای بر گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارند.
حجت الاسلام ملایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با موضوع برنامه‌ریزی راهپیمایی 13 آبان ماه برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان هر روز به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند و مشکلات کوچک کشور را به بزرگترین شکل ممکن تبلیغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال دستاوردهای خوبی را به دست آورده است، گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز اوایل مهرماه آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: با توجه به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های آن‌ها علیه ایران اسلامی، راهپیمایی 13 آبان از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است و باید با حضور باشکوه در این راهپیمایی باری دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

حجت الاسلام ملایی، روز 13 آبان ماه را نمادی از شکست آمریکا در برابر ملت ایران دانست و تصریح کرد: مسیرهای راهپیمایی 13 آبان با نظر شورای تعمیم در استان مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان دبیر شورای 13 آبان ماه انتخاب شده است، ادامه داد: روز 13 آبان ماه نیز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار است از این رو باید شرکت گسترده‌ای در این راهپیمایی داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در دانشگاه‌ها و مدارس بیان شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان استان و کشور اهتمام ویژه‌ای بر گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات