۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۸۰۵۱۷
عضو شورای حوزه علمیه خراسان شمالی:

دشمنان به دنبال جدایی ملت از انقلاب و نظام هستند

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: امروز دشمنان با هجمه همه‌جانبه و اقدامات روانی در پی جدا کردن ملت از انقلاب و نظام هستند.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی جاجرمی، امام جمعه جاجرم عصر امروز در جمع مسؤولان این شهرستان، اظهار کرد: مردم اهرم اساسی و رمز پیروزی انقلاب هستند و به همین دلیل هم دشمن امروز به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب و نظام است.

وی افزود: امروز اگر دشمن جنگ نظامی ندارد ثمره پیشرفت بالقوه در عرصه‌های نظامی و موشکی است؛ ازاین‌رو باید در سایر عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی هم مقاوم و مستحکم شویم تا حتی خیال ضربه زدن به ما هم به ذهن دشمن نرسد.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ مردم از راه‌های مختلف است؛ بنابراین باید توجه داشته باشیم امروز نوع جنگ و سنگر تغییر پیدا کرده و ما باید در این جبهه‌ها هم رزمنده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید توان نظارتی و خدمت‌رسانی را بالا ببریم و رضایت مردم را به دست بیاوریم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور افزود: مسؤولان و مدیران ما باید آماده و آگاه باشند که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم.

وی ادامه داد: مردم هم بدانند که در زمان جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس مردم یاور مسؤولان بودند تا توانستیم از کشور و میهن خود دفاع کنیم و هم‌اکنون همت مردم نیاز است تا بتوانیم از این جنگ سربلند شویم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند تا جنگ روانی باعث نشود که به بازار هجوم بیاورند و سعی کنند برای خود اندوخته‌ای داشته باشند که این اقدام خود مصداق احتکار است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات