۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۵۸۹
عزیزی خبر داد؛

شرکت ۲۶۰ طلبه لرستانی در همایش طلیعه حضور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: در این همایش ۲۶۰ طلبه جدیدالورود شرکت می کند.
همایش طلیعه حضور

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایش طلیعه حضور با شرکت طلاب جدیدالورود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش طلیعه حضور با شرکت 260 طلبه جدیدالورود برگزار می شود، افزود: این همایش با هدف تببین مسائل طلبگی در جمع طلبه ها برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تبیین آداب و اخلاق طلبگی و آشنا سازی طلاب جدیدالورود با رسالت طلبگی و جایگاه تبلیغی را از دیگر اهداف برگزاری همایش طلیعه حضور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه طلاب جدید الورود از دبیرستان وارد حوزه شده‌اند، اظهار داشت: آشنایی آنان با شئونات، قوانین و مقررات حوزه علمیه و راه و رسم طلبگی ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: برگزاری همایش طلیعه حضور فرصتی مناسب بوده تا طلاب جایگاه خود را حفظ کنند و در مسیر طلبگی گام های با هدف و انگیزه بردارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: همایش طلیعه حضور 20 مهر ماه جاری با حضور طلاب جدیدالورود برگزار می شود و مدیران و معاونان مدارس نیز در این همایش حضور دارند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات