۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۰۶۰۸
مدیر اداره ارتباطات مرکز نور تشریح کرد؛

جزئیات مراسم رونمایی از نرم‌افزارهای امامت و تشیع

حجت الاسلام الحسینی در نشستی مطبوعاتی به تشریح زمان و مکان رونمایی از نرم‌افزارهای مرکز کامپیوتری نور در موضوع امامت و تشیع پرداخت.
حجت الاسلام الحسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیداحمد الحسینی مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در نشست مطبوعاتی آیین رونمایی از سه نرم‌افزار در موضوع امامت و تشیع که امروز در سالن جلسات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار شد، با اشاره به موضوع این جلسه اظهار داشت: این نشست خبری در رابطه با آیین رونمایی از سه نرم افزار دانش‌نامه تاریخ تشیع، نور‌الولایه2 و دانش‌نامه فضایل اهل بیت(ع) در منابع اهل سنت است.

تأسیس مرکز نور با هدف تسهیل امر پژوهش

مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات نور خاطرنشان کرد: مرکز نور در سال 1368 با اهدافی همچون تسهیل در امر پژوهش، تسریع در دستیابی به منابع پژوهش، نشر فرهنگ غنی اسلام و ارائه معارف حقه اهل بیت‌(ع) و مذهب راستین تشیع به صورت نر‌م‌افزاری و در قالبی جدید، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان این‌که در راستای تسهیل در امر پژوهش، تسریع در دستیابی به منابع پژوهش کارهای مختلف و اقدامات ارزشمندی انجام شده است، گفت: اخیرا در مسیر نشر معارف حقه اهل‌بیت(ع) سه نرم افزار با موضوع امامت و ولایت و تاریخ تشیع تولید شده است.

حجت الاسلام الحسینی با اشاره به زمان و مکان آیین رونمایی از این نرم‌افزارها مطرح کرد: آیین رونمایی از این سه نرم‌افزار روز پنج‌شنبه 12 مهرماه، ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، برگزار می‌شود.

آیین رونمایی با حضور آیت الله اراکی

وی درباره سخنران ویژه این مراسم بیان کرد: آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

مدیر اداره ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در پایان به متولیان سه نرم‌افزار در موضوع امامت و تشیع اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی مدیر گروه حدیث مرکز نور متکفل دو نرم‌افزار دانش‌نامه فضائل اهل‌بیت(ع) در منابع اهل‌سنت و نور‌الولایه 2 بوده و همچنین آقای علی جباری مدیر و متکفل دانشنامه تاریخ تشیع است./876/پ202/ب1

ارسال نظرات