۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۸۰۶۹۹
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

نقش حوزه های علمیه در تأمین امنیت اجتماعی غیر قابل انکار است

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، نقش حوزه های علمیه در تأمین امنیت اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و گفت: امروز دشمن جنگ اقتصادی را به جنگ تبلیغاتی تبدیل کرده است.
حجت الاسلام یدالله رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در اجلاسیه یک روزه مدیران مدارس علمیه خواهران این استان که با حضور مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 مدرسه علمیه خواهران در این استان وجود دارد، گفت: 8 مدرسه در مقطع سطح عمومی و یک مرکز تخصصی سطح سه در حال ارائه خدمات به طلاب هستند.

وی با اشاره به راه اندازی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان در سال 90 خاطرنشان کرد: در سال 90 این مدیریت را با 4 مدرسه و 275 طلبه تحویل گرفتیم و امروز به لطف الهی دارای 9 مدرسه علمیه و 1014 طلبه خواهر در حال تحصیل داریم که در نوع خود بی سابقه است.

حجت الاسلام رحمانی، حوزه های علمیه خواهران را نیازمند تأمین اطلاعات دانست و افزود: آسیب شناسی عوامل مخل امنیت برای حوزه های علمیه یک اصل است و در این بین اداره اطلاعات نقش اساسی دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به تهدیدات سیاسی و اعتقادی در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: به روز بودن اطلاعات طلاب در شرایط کنونی جامعه یک اصل غیرقابل انکار است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال نفوذ در ارکان اصلی نظام از جمله حوزه های علمیه است و در این بین دست به هر اقدامی می زند، اظهار کرد: باید با افزایش بصیرت و آگاهی جلوی نفوذ دشمن را بگیریم که در این بین نیازمند یاری دستگاه های اطلاعاتی هستیم.

وی نقش حوزه های علمیه در تأمین امنیت اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: امروز دشمن جنگ اقتصادی را به جنگ تبلیغاتی تبدیل کرده است؛ باید دفاع کردن در این جنگ رسانه ای را خوب یاد بگیریم و با همه توان وارد میدان عمل شویم.

حجت الاسلام رحمانی، توجیه و آگاه سازی طلاب را یک اصل کلی بیان کرد و افزود: فراگیری امور امنیتی و اطلاعاتی برای طلاب از مهمترین ضرورتهای امروز آنها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات