۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۰۷۷۶
حجت الاسلام پور سیدآقایی تشریح کرد؛

موضوعات همایش مؤسسه آینده روشن در سال جاری

رییس مؤسسه آینده روشن با اشاره به موضوع همایش سال جاری مؤسسه آینده روشن، گفت: موضوع همایش امسال، چالش‌های پیش‌رو همچون چالش‌های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.
حجت الاسلام پورسید آقایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مسعود پور سیدآقایی رییس مؤسسه آینده روشن امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه آینده روشن اظهار داشت: همایش دکترین مهدویت در سال گذشته با استقبال چشمگیری مواجه بود و همانند سال‌های گذشته توانست خروجی‌های خوبی داشته باشد.

رییس پژوهشکده مهدویت با اشاره به خروجی‌های علمی مؤسسه آینده روشن بیان کرد: همایش علمی مهدویت در قالب دریافت مجموعه مقالات و دو شماره از مجلات علمی پژوهشی و همچنین ارائه دیگر آثار فرهنگی به مدت دو روز در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: با جمعی از میهمانان خارجی و در کمیسیون‌‌های متعدد و از سوی دیگر با بیش از 100 مقاله که مورد پذیرش واقع شده بود، مواجه شدیم و با انبوهی از مقالات روبرو بودیم.

حجت الاسلام پور سیدآقایی با اشاره به سخنران‌های مراسم افتتاحیه و اختتامیه همایش خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه آیت‌الله علیرضا اعرافی و در اختتامیه آیت الله محسن اراکی حضور داشتند.

وی با بیان این‌که آیت الله اراکی، آیت الله مؤمن و حجج اسلام والمسلمین اختری و ابوترابی از اعضای هیأت امنای مؤسسه آینده روشن هستند، گفت: در سطح 4 مهدویت، دانش‌پژوهان مشغول فعالیت‌ علمی و درسی هستند که امسال تعداد دیگری در این سطح جذب مؤسسه می‌شوند.

رییس مؤسسه آینده روشن با اشاره به موضوع همایش سال جاری مؤسسه آینده روشن مطرح کرد: موضوع همایش امسال، چالش‌های پیش‌رو همچون چالش‌های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و همچون سنوات گذشته سعی می‌شود به موضوعاتی کاربردی که در عرصه مهدویت جای خالی آن احساس می‌شود، پرداخته شود.

وی در پایان با بیان این که مجلات مهدویت مانند سال‌های گذشته برقرار است و به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: این مجلات در زمینه مهدویت به صورت فعال و پویا روشنگری می‌کند./876/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات