۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۸۰۸۱۸
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

انتقال آسان و صحیح علم به دانش آموزان رویکرد معلمان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نقش خطیر معلمان، گفت: معلمان باید تلاش کنند تا در انتقال علم از آسان‌ترین و درست‌ترین شیوه استفاده کنند تا دانش‌آموز بهتر و مفیدتر علم را بیاموزد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، شامگاه سه‌شنبه در مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی، با اشاره به رسالت معلمان در جامعه، اظهار کرد: معلمان باید بکوشند علوم مختلف را به ساده‌ترین و درست‌ترین شیوه ممکن بیان کنند تا تدریس آن‌ها مفیدتر و بهتر باشد.

وی تصریح کرد: دریافت علم نافع و انتقال آن به دیگران از اهداف اصلی دانشجویان است و در این زمینه لازم است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها دقت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: معلم باید «معلم الخیر» باشد و خیر آفرینی و خیر گستری باید ملاک عمل همه معلمان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: دانش آموزان پاک‌ترین و سالم‌ترین استعدادها را دارا هستند و باید معلمان از فرصتی که برای پروراندن نهال وجود دانش آموزان به آن‌ها داده است بهترین استفاده را ببرند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: طبق روایت و احادیث زمین و آسمان و دریاها برای معلم خوب و خیر گستر دعا می‌کند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات