۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۸۰۸۹۲
رییس شورای هماهنگی آذربایجان‌شرقی:

امروز با جنگ روانی و اقتصادی دشمن رو به رو هستیم

حجت الاسلام تقی‌زاده گفت: امروز در برهه‌ای از جنگ سخت‌افزاری با جنگ نیابتی، روانی، رسانه‌ای و اقتصادی دشمن رو به رو هستیم.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در همایش رؤسای شورای سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: مردم آذربایجان و تبریز همواره در طول دین‌مداری، استکبارستیزی و عدالت‌طلبی خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار تبریز در طول تاریخ انقلاب نیز نشان داده که تمام قد در برابر هر دسیسه دشمن ایستاده‌ است، خاطرنشان کرد: امسال در شرایطی چله انقلاب و دوران بلوغ، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که دشمنان هیچ‌گاه راضی به این مسأله نبوده و نیستند.

رییس شورای هماهنگی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که امروز ملت ایران در برهه‌ای سخت از تاریخ انقلاب قرار دارند و با جنگ سخت‌افزاری با جنگ نیابتی، روانی، رسانه‌ای و اقتصادی دشمن روبه رو است، تصریح کرد: رسالت همایش ایستادگی تمام قد در برابر دشمنان و پایبندی به اصول اخلاقی و عمل به توصیه های رهبری است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که پیام همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز وحدت و همدلی ملت ایران و پرهیز از تفرقه برای مقابله با دشمن واحد است، گفت: تقارن برگزاری این همایش با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ را به فال نیک می گیریم.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت آذربایجان شرقی اظهار داشت: این استان ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان دارد که براساس آخرین تقسیمات کشوری، این استان دارای ۲۱ شهر و ۴۲ بخش و 2 هزار و ۹۱۱ روستا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۷۲ درصد جمعیت استان در مناطق شهری و ۲۸ درصد در مناطق روستایی زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم  آذربایجان شرقی ۹ هزار و ۸۲۱ نفر شهید، ۲۳ هزار و ۶۰۷ جانباز و یک‌هزار و ۹۰۶ نفر آزاده تقدیم اسلام کرده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده آذربایجان و تبریز را مهد علامه‌ها، شعرا، فلاسفه و عرفای بزرگ و شهدای محراب معرفی کرد و گفت: هم اکنون در آذربایجان‌شرقی،  ۳۴ نماز جمعه اقامه کند که حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به عنوان امام جمعه مردمی و مکتبی در تبریز بارقه‌های امید را در دل جوانان انقلابی سراسر کشور روشن کرده است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات