۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۸۰۹۰۵

همایش رؤسای شورای هماهنگی سراسر کشور در تبریز برگزار شد

همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و در مجتمع رفاهی فرهنگیان تبریز برگزار شد.
 همایش رؤسای شورای هماهنگی سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سراسر کشور امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه و استاندار  آذربایجان‌شرقی در مجتمع رفاهی فرهنگیان تبریز برگزار شد.

مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در این همایش با بیان این‌که گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای تکریم از مجاهدت ملت ایران مقابل استکبار جهانی در طول چهار دهه گذشته است، اظهار داشت: همه باید بدانند که این انقلاب چه دستاوردهایی داشته و کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم.

وی با بیان این‌که نسل جدید انقلاب و آیندگان باید بدانند که انقلاب اسلامی توانسته علیرغم تحریم‌ها، تهدیدها، توطئه‌ها، فتنه‌گری، ترور و جنگ تحمیلی دشمنان نظام به دستاوردهای بزرگ تاریخی دست یابد، خاطرنشان کرد: عده‌ای اذعان دارند که اگر رژیم شاه هم ادامه پیدا کرد به دستاوردهایی می‌رسید، در حالی‌که این مسأله غیرقابل اثبات است.

خدابخش با تأکید بر این‌که نباید دچار روزمرگی شویم و نعمت امنیت، آرامش، عزت، خودکفایی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را فراموش کنیم، افزود: اصل انقلاب؛ استقلال و قطع وابستگی به بیگانگان در امور مختلف بوده است، حال باید دید که آیا وضعیت رژیم شاهنشاهی نیز این‌گونه بوده است؟

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دستاوردهای انقلاب باید با روش‌های هنرمندانه و خلاقانه بیان شوند، تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته پیشرفت‌های مهمی در عرصه های پزشکی و سلامت، اقتصاد، کشاورزی، صنعت، علم و تولید داشته ایم که غیرقابل مقیسه با دوران پهلوی ملعون نیست.

وی با بیان این‌که افتخار انقلاب اسلامی ایران محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی و دورافتاده است، افزود: دهه فجر امسال همه روستاهای بالای۲۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شده که البته این روستاها از قبل دارای برق شده بودند این در حالیست که اغلب روستاهای کشور در دوران رژیم گذشته از حداقل امکانات نیز محروم بودند./935/پ204/ب1

ارسال نظرات