۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۸۰۹۳۹
در قالب رزمایش محمد رسول الله صورت می گیرد؛

تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به مرحله سوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) از تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان استان در تبریز خبر داد.
سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای رزمایش محمد رسول الله در استان اظهار داشت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج (سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲) از 9 شهریور ماه آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش بزرگ با اجتماع باشکوه 700هزار بسیجیان سراسر کشور که به صورت همزمان فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد، به پایان می‌رسد؛ در تبریز نیز شاهد تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان استان خواهیم بود.

سردار خرم ادامه داد: این تجمع نمایشی از همبستگی ملی و اقتدار عاشورایی بسیج و تصویری واضح، شفاف و گویا از ظرفیت بزرگ مردمی برای عبور از مشکلات مختلف فرهنگی و اقتصادی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که تجمع بزرگ عاشورائیان دلگرمی برای دوستداران انقلاب و یاس و نا امیدی بزرگ در جبهه استکبار است، افزود: فردا بسیجیان استان به نمایندگی از مردم آذربایجان با فرمانده، رهبر و مقتدای خویش تجدید پیمان خواهند کرده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رزمایش در سه مرحله و در فواصل مختلف اجرایی شد، افزود: مرحله اول این رزمایش با هدف خدمت به مردم مناطق محروم و حاشیه نشین اجرا شد که بیش از 300 گروه جهادی، طی 20 روز در مناطق روستایی و محروم شهری به فعالیت پرداختند.

سردار خرم ادامه داد: در طول برگزاری رزمایش خدمت، 6 هزار و 790 نفر از خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی بسیج بهره‌مند شدند و بیش از 13 هزار بسته نوشت‌افزار در قالب طرح "یک کاسب یک دانش آموز" در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: مرحله دوم با توجه به اهمیت ارتقای آمادگی بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج برای دشمنان این مرز و بوم، با فراخوانی 40 گردان بیت‌المقدس و حضور بسیجیان در اردوگاه به صورت شبانه و تمرین تاکتیک رزم شبانه طی روزهای 21 و 22 شهریور در تبریز و 20 شهرستان دیگرِ استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) فردا با تجمع سراسری و به صورت همزمان در سراسر کشور به پایان خواهد رسید./935/د103/ب1

 

ارسال نظرات