۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۸۰۹۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انفاق در راه علم زمینه‌ساز رشد و شکوفایی استعدادها است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انفاق در راه علم زمینه ‌ساز رشد و شکوفایی استعدادها است، گفت: این مهم موجب ساخت انسان‌های مؤمن، متدین، عالم، دانشمند، متخصص و متعهد است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر چهارشنبه در مراسم جشن عاطفه ها در دبیرستان دخترانه فدک خرم آباد گفت: معنای جشن عاطفه‌ها شریک بودن ما در غم و شادی یکدیگر است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید نسبت به سرنوشت هم نوعان خود حساس باشیم، افزود: شرکت در جشن عاطفه های گوشه ای از این تجلی این حساسیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها به ‌ثمر رساندن نهال مستعد خلاقیت و ابتکار است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن عاطفه ها فرصتی برای شکوفایی استعدادهای نهال هایی است که آماده شکوفا شدن هستند.

وی بر ضرورت توجه به جهاد با مال و جهاد با جان سخن تأکید کرد و ادامه داد: در جهاد با جان شخص در راه اسلام می جنگد تا از حاصل خونش ارزش های دین زنده بماند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی جهاد با مال را جنگ با نادانی خواند و بیان داشت: در این نوع جهاد انسان در سرنوشت دیگران نیز سهیم می‌شود و زمینه را برای رشد و تعالی انسان‌ها فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه جهاد با مال مبارزه با ضدارزش ها است، خاطرنشان کرد: انفاق در راه علم که موجب ساخت انسان های مؤمن و متعهد می شود، بهترین نوع انفاق است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انفاق در راه علم موجب جاودانگی انفاق‌کننده و انفاق‌شونده می‌شود، اظهار داشت: تبیین و ترویج این مهم در جامعه آثار و برکات فراوانی نیز به همراه دارد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات