۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۵۸۰۹۹۵
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی:

مسابقات قرآنی در فرهنگ جامعه تاثیرگذار است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن را در میان مردم معرفی کنیم و به عمق قرآن بپردازیم، گفت: مسابقات قرآنی در فرهنگ جامعه تاثیر دارد و اگر قرآن در جامعه رونق پیدا کند، زندگی ما هم ارتقا پیدا خواهد کرد.
بخشی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اظهار داشت: قرآن کتاب حکمت است و باید تلاش کنیم با قرآن مأنوس شویم و آن را بخوانیم تا به خودشناسی برسیم.

وی گفت: از خودشناسی تا خداشناسی تنها یک قدم است و اگر پا روی نفس خود بگذاریم به خدا می‌رسیم و قرآن نیز ما را به خداشناسی نزدیک می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: نباید تنها جلد قرآن را در جامعه معرفی کنیم بلکه باید ذات قرآن را ترویج دهیم چرا که قرآن کتاب بسیار عمیقی است.

حجت الاسلام بخشی‌پور تصریح کرد: استان خراسان جنوبی موقوفات قرآنی کوچکی دارد و باید از خیران دعوت کنیم تا املاک خود را بر مبنای آنچه که نیاز جامعه است، وقف کنند.

وی با بیان اینکه قرآن را در میان مردم معرفی کنیم و به عمق قرآن بپردازیم، ادامه داد: مسابقات قرآنی در فرهنگ جامعه نیز تاثیر دارد و اگر قرآن در جامعه رونق پیدا کند، زندگی ما هم ارتقا پیدا خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هر ساله مسابقات استانی قرآن به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود و هر کسی در حد و اندازه خود در جهت ترویج مفاهیم قرآنی تلاش کند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات