۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۰۳۶
امام جمعه بجنورد:

دشمنان در پی سایش اعتقادی جوانان جامعه اسلامی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان به رسانه‌های معاند دل بسته‌اند و با صرف بودجه‌های کلان در پی آسیب زدن به نظام و انقلاب و سایش اعتقادات جوانان این کشور هستند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استانی، اظهار کرد: ایثار، ازخودگذشتگی و دیگران را بر خود مقدم داشتن از نشانه‌های کمال‌یافتگی جامعه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون بارها ایثار و ازخودگذشتگی خود را به اثبات رسانده است، تأکید کرد: ما در جنگ سخت پیروز شده‌ایم و دشمنان به عزم راسخ و اقتدار ما پی برده‌اند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ازاین‌رو دشمنان انقلاب و نظام اسلامی طرح جنگ نرم را برای انقلاب ما ریخته‌اند، به همین دلیل لازم است هوشیارانه نسبت به این موضوع برخورد و برنامه‌ریزی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: امروز در کشور ما جوانان لایق و متعهد زیادی وجود دارد و باید به آن‌ها میدان داده شود تا کشور و نظام را مدیریت و محافظت کنند.

وی افزود: دشمنان به رسانه‌های معاند دل بسته‌اند و با صرف بودجه‌های کلان در پی آسیب زدن به نظام و انقلاب و سایش اعتقادات جوانان این کشور هستند، به همین دلیل باید همه مسؤولان و فعالان حوزه مجازی به‌صورت فعال و شبانه‌روزی برای جلوگیری از خطرات فضای مجازی تلاش کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: البته ما درخت انقلاب خود را با خون شهدا آبیاری کرده‌ایم و از سر و صداهای دشمن هم نمی‌ترسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: سر و صداهای دشمن و جبهه استکبار به دلیل قوی شدن ما است و مثل دشمنان ما همانند فردی است که در حال غرق شدن بوده و به هر چیزی دست می‌زند تا خود را نجات دهد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات