۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۸۱۰۸۳
فرمانده سپاه عاشورا:

مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام و رهبری بسته‌اند

سردار خرم با تأکید بر این‌که مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند، گفت: امروز همه آمده‌ایم تا با صدای رسا اعلام کنیم؛ «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز».
سردار زین العابدین خرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار زین‌العابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در رزمایش 40 هزار نفری گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) تبریز اظهار داشت: تجمع هزاران نفری بسیجیان سراسر کشور پیامی جز تبعیت از ولایت و رهبری ندارد.

وی با تأکید بر این‌که مردم آذربایجان عهدی ناگسستنی با امام خویش و رهبری بسته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز همه آمده‌ایم تا با صدای رسا اعلام کنیم؛ «آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز»؛ این حماسه حضور و اجتماع شکوه مقاومت مردم تبریز تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، افزود: این اجتماع باشکوه تصویری واضح و شفاف از ظرفیت بزرگ مردمی برای عبور از مشکلات مختلف فرهنگی و اقتصادی بوده و ناامیدی بزرگ در جبهه استکبار است.

سردار خرم با اشاره به این‌که حماسه سپاهیان محمد رسول الله در سراسر کشور نماد حیات و سر زندگی ملت ایران است، تصریح کرد: بسیجیان زمان‌شناس، شجاع و برخوردار از بصیرت و آگاهی هستند؛ بسیج برخواسته از بطن جامعه است و تمام توان خود را برای خدمت به کار خواهد بست.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از روند اجرای رزمایش در مراحل سه گانه اظهار داشت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله با محوریت خدمت به مردم محروم جامعه و نمایش اقتدار نظام از نهم شهریور آغاز و امروز با این اجتماع پرشور در سراسر کشور پایان می یابد.

وی با بیان این‌که رزمایش استان در ۳۲۴ مقر اردویی با حضور ۶ هزار نفر همراه بوده است، افزود: ساخت و مرمت بیش از ۴۰ خانه برای محرومان، خانه بهداشت و مسجد، توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی و فرهنگی میان دانش‌آموزان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای ۱۵ هزار خانوار، ارائه خدمات مشاوره‌ای و تکمیل ۱۷ آبرسانی از جمله خدمات ارایه شده بوده است./935/پ204/ب1

ارسال نظرات