۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۸۱۱۵۳
امام جمعه تبریز:

توسعه سرمایه اجتماعی پلیس ضرورتی مهم است

حجت السلام والمسلمین آل هاشم هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای توسعه سرمایه اجتماعی پلیس از طریق ارتقای منزلت اجتماعی دانست.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در دیدار با جمعی از فرماندهان و  پرسنل نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش جامعه و مدافع انقلاب و دستاورد های آن است.

وی خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی با رشادت ها و فداکاری های خود در طول دوران دفاع مقدس و همچنین برهه های مختلف تاریخ در مبارزه با اشرار ، قاچاقچیان و منافقین 13 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه تبریز افزود: تلاشگران برقراری نظم و امنیت افتخار دارند که 22 هزار هم رزمانشان در دوران دفاع مقدس و بعداز آن در برخورد قاطعانه با مجرمان، به درجه جانبازی نائل آمده اند.

حجت السلام والمسلمین آلهاشم با اشاره به گستردگی فعالیت نیروی انتظامی در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قالب پلیس 110،پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، پلیس مهاجرت و گذرنامه، پلیس دیپلماتیک، پلیس بین‌الملل، فرماندهی مرزبانی و یگان ویژه در راستای ارتقاء احساس امنيت و آسايش شهروندان ماموریت های محوله را به نحو شایسته انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه وجود نظم و امنیت در جامعه حاصل تلاش های دلسوزانه عوامل انتظامی در سراسر کشور است، گفت: امنیت از اولویت دارترین خواسته های افرادجامعه و مسؤولان، نظام است که در هفته نیروی انتظامی سال جاری شعار "پلیس مقتدرامین مردم است " چشم اندازی روشن برای پیشرفت و تعالی جامعه ترسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای توسعه سرمایه اجتماعی پلیس از طریق ارتقای منزلت اجتماعی دانست و افزود: مردم، نیروی انتظامی را از خود می دانند و پلیس باید با امانت داری، سلامت، صداقت و اخلاق عملی این اطمینان و اعتماد را در دل مردم به وجود آورد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تحقق شعار " پلیس مقتدر، امین مردم " با تعامل و مشارکت مردم امکان پذیر است، ادامه داد: کارآمدی ناجا با توجه به گستره ی دامنه فعالیت های پلیس در ایجاد و ارتقا ایمنی و آرامش مردم بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات