۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۱۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه مهارت های عمومی تدریس

صرخه گفت: از بهمن ۹۵ تا الان، ۸ کارگاه مهارت های عمومی تدریس برگزار که دو کارگاه در شهریورماه امسال اجرایی شد.
کارگاه مهارتی طلاب خواهر جامعه الزهرا

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه خواهران استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تاکنون کدطلبگی برای طلبه های جدیدالورود صادر نشده است، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما برای طلبه های ورودی سطح دو، ۶۰۰ طلبه است که پس از دریافت کد طلبگی به احتمال زیاد، ۱۰ تا ۲۰ طلبه خواهر اضافه خواهند شد.

معاون آموزش حوزه خواهران با بیان اینکه مدرسه الزهرا(س) امسال در سطح ۴ پذیرش نداشته است، افزود: امسال از هم اکنون برای مبحث المپیاد علمی خواهران طلبه، مدارس سراسر استان را آماده و برنامه هایی تهیه کردیم ضمن اینکه برای بحث اساتید جشنواره علمی سراسری به مدیریت مرکز مدیریت خواهیم داشت.

این مقام مسؤول ادامه داد: گرایش علمی جشنواره ویژه اساتید در سال جاری منطقه به منطقه است؛ از این رو برای اساتید خواهر استان کارگاهی راه اندازی خواهد شد البته برای اساتید درس اصول فقه بنا داریم کارگاه تخصصی تدریس راه اندازی کنیم.

خانم صرخه اظهار داشت: از  بهمن ۹۵ تا الان، ۸ کارگاه مهارت های عمومی تدریس برگزار شد که دو کارگاه در شهریور ماه امسال اجرایی گردید و در صورت تأمین بودجه قطعا در طول سال تحصیلی نیز یک کارگاه برگزار و همه اساتید را شرکت خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری کارگاه تخصصی درس اصول فقه فراهم شده و تنها مسأله تأمین استاد است که مرکز مدیریت امسال به ما معرفی خواهد کرد.

معاون آموزش حوزه خواهران با بیان اینکه ۹۵درصد اساتید حوزه های خواهران از درون استان تأمین شده اند، گفت: مدارس نوپا و مقاطعی که به تازگی در حوزه ها راه اندازی شدند، نیازمند استاد هستند و ان شاءالله آنها را نیز در طول سال تأمین خواهیم کرد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات